• Chantelle Paige, wat volgens veel mensen het nieuwe meisje van Tom zou zijn, is het niet xD

    CherryTreeRecords, de platenmaatschappij van de jongens in Amerika, heeft een "Byeenkomst/meeting" georganiseerd. En Chantelle Paige zit ook bij deze platenmaatschappij. Er zijn foto's van Tom & Chantelle, dat klopt. Maar deze foto's zijn bewerkt & verkort. Naast Chantelle zit namelijk gewoon nog een vrouw. Er klopt dus niks van deze 'Flirt'. Ze hadden het wel erg gezellig, dat was duidelijk. Maar ze hebben niks! Daarbij is ook nog, ze heeft al een vriendje. Dit had ze op der Twitter staan, vóór ze Tom ontmoette. En daarbij, Tom is inmiddels weer in Duitsland.

    Bron: Detokiohotelhyve.

    Foto: http://nd.blog.cz/t/terusky-tokiohotel.blog.cz/obrazky/46294676.jpg

    Bravo scan: http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/06/03/flirt2.jpg


    Als dit topic overbodig is, mag je hem verwijderen. Maar ik wilde even duidelijkheid maken in het "Tom heeft een nieuwe vriendin" gebeure. En aangezien niet iedereen hyves heeft & er ook niet altijd even actief opzit, dacht ik, ik plaats het ook even hier.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: bron erbij.)


    Blame it on the alcohol

    Oke. jammer vond het een leuk stel.


    We can only learn to love by loving.

    Oke n.n
    Ik best wel... blij?
    ==' Zoals ze zelf zeggen; geloof niet alles wat mensen op internet zetten :Y)

    Nou die zag ik echt niet aankomen
    [/sarcasm]
    Wedden dat die twee de grootste lol hadden om te zien hoe iedereen reageerde |') Like, ik zou hetzelfde toen.


    BAM!

    Op één of andere manier vond ik die foto er al bewerkt eruit zien. :Y)


    Think before you act.

    ghehe.
    volgens my zyn alle Tom fans nu opgelucht xD
    Maar de foto is niet bewerkt zeg maar als van, dat ze haar geknipt hebben & in die foto hebben geplakt. Ze hebben de foto verkort, dus de helft van de foto. Zodat je alleen hun 2 zag;)


    Blame it on the alcohol

    Degene die dat gefotoshopt heeft. Gooh, dies goed. :o


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Damn' ik vond ze zo leuk samen! Maar goed, ik vind het wel jammer. En de photoshopper heeft wle bijna alle TH fans gek gemaakt! XD


    -

    Jammer, want hij had het wel verdient. :9~

    De persoon die de foto gefotoshopt heeft, heeft dat dan wel heel goed gedaan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jammer, ze waren inderdaad wel een leuk stel.


    ok

    Ja ze waren idd wel een leuk stel geweest denk ik Ö. Jammer dat het niet waar is.


    Sometimes it's best not to care.

    jeej ze zitten alleen maar te praten en dat mensen dan al denken dat ze wat met elkaar hebben

    Ik ga niet zeggen wat ik nu denk :'D

    Ze zagen er zó schattig uit samen : D Maar ja, Tom vindt ooit wel iemand. Iemand die zijn leven weer compleet maakt «3


    Scream for mercy!

    Erg slecht gephotoshopt, vind ik :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.