• ik wil écht zoveel, maar ik doe geen f*ck :x

    ik wil bijv. op:

    - zanglessen >> love to sing, but I haven't got the skills..
    - gitaarlessen >> I love guitars
    - pianolessen >> I love to play piano
    - sportschool >> ik wil ook zo'n mooie platte buik^^, maar ik durf niet alleen. En geen van mijn vriendinnen wil of zit op een sportschool.. :[
    - een sport >> ik zou met een vriendin meegaan naar een hockey training maar het valt onder dezelfde tijd als het orkest waarin ik zit ==*
    - musical >> ik heb al ooit 2 jaar musical gedaan.. maar ik ben er toen ik verhuisde mee gestopt en de musical repetities in Lelystad vallen précies onder mijn klarinetles ==*
    - skullcandy's kopen >> ik twijfel te veel en ik wil er niet zoveel voor betalen..
    - een iPod touch >> kan ik niet zelf betalen en mijn ouders zeggen no way :/
    - 3 Cd/dvd'd kopen >> komt er niet van.
    - naar een LP concert >> tjaa.. die gasten komen maar niet naar NL :[ en ik zou naar een concert in DE mogen maar mijn moeder zegt nu dat ik beter kan wachten..
    - van mijn drempelangst af ==* >> ik durf nooit ergens alleen naar toe en ik ben enorm onzeker..

    en ik wil meer discipline want zo weinig discipline als ik heb kan nooit gezond zijn ;x

    en en ik wil uit de pubertijd zijn want dan heb je een stuk minder puistjes, heb ik niet meer zoveel last van mijn hormonen ==* ik kan plotseling zo emotioneel worden om gewoon een gedachte of een liedje :s en misschien weet ik dan eindelijk wat ik wil ;x

    Ik wil, ik wil, ik wil.. teveel.

    en wat wil jij? ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    - Nog een Skullcandy
    - Nieuwe Camera
    - Op Zangles
    - Naar een warm vakantieland
    - Een fred
    - Sanne knuffelen
    - LCD tv
    nee dat kan niet ik niet allemaal betalen =\


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik wil Kim (xxkimmiee op Q) ontmoeten. Dat is het enige :X

    Maar, je moet gewoon een ding tegelijk doen, en dan bevoorbeeld 1 jaar gitaarles, volgende jaar zanglessen, en ga zo maar door n.n


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik wil dat mijn vriendje dichterbij komt wonen zodat ik hem wekelijks kan zien D:


    I don't need words to feel those lips.

    High school & Studeren in NY of iig. California.

    oehhh en ik zit op hockey. :Y)