• De stelling van vandaag luidt:
    Sportcontributie moet goedkoper worden (zo zullen er veel meer kinderen gaan sporten)

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Wel en niet mee eens. Ik denk dat als de sportcontributie omlaag gaat, de sportclubs niet meer kunnen rondkomen en dat er dan dus uiteindelijk veel minder mensen nog kúnnen sporten. Maar misschien is het ook wel zo dat als de contributie lager wordt, er meer mensen zullen gaan sporten waardoor er uiteindelijk mee inkomst is... hmmm ik weet het niet zo goed.


    Get back motherfuckerz'

    Ja, ik ben het daar wel mee eens. Anderzijds, Expression heeft ook gelijk.


    History is not hatred.

    ja, dat vind ik nou een goeie :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Eens én oneens. De sportclubs moeten wel rond kunnen komen, maar lang niet het hele bedrag gaat naar de club zelf.
    Eens omdat ze toch altijd zeggen dat er veel meer kinderen moeten sporten? Ik hockey en mijn sportcontributie is 180 euro per jaar, maar bij een andere club 300. Het is echt te duur.


    -

    Ja honderd procent zeker!!!!!!!!!!!!_O_


    Sharon<3Moos

    Ik vind het wel meevallen
    Het licht eraan waar je gaat.
    bv. bij een finess centrum waar ik ga hoef ik maar 22,75 per maand te betalen en dan mag ik onbeperkt terwijl je bij andere is van 50 euro de maand kwijt bent en de regering geeft ze sportclubs nu al minder geld hoe moeten ze dan rondkomen als die prijzen ook nog eens zakken


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Het ligt er idd wel aan waar je gaat sporten, maar van mij mag het wel goedkoper. Ik zou dan eerder geneigd zijn om te gaan sporten. Er zijn bij mj namelijk geen goedkope fintesscentra in de buurt =S


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mee eens, ik wil op een nieuwe sport maar mijn pa wil eerst zien hoe duur het is!


    To fight is to life and to life is to fight

    Dat is wel een goede...

    Mijn moeder is penningmeester van de sportvereniging waar ik sport. Wij krijgen helemaal geen geld van een gemeente (want er sporten niet uit een gemeente genoeg kinderen;)), en dus moeten wij het alleen met de contributie doen. Eerst vroegen wij altijd 25 euro per maand, en daarmee konden wij precies rondkomen. Maar daarnaast moet er ook nog sportkleding apart betaald worden als we wedstrijden doen (dat is speciale kleding;)). Dus eigenlijk is het bij ons best duur, gezien dat zo 90 euro kan kosten (word door een professionele naaister gemaakt;)). Maar als je bij ons de kleding niet meetelt (want dat is maar 1 keer in 2 jaar ofzo), dan is het wel goedkoop, dus het hoeft niet duur.

    Aan de andere kant komen we wel precies uit, en mag het wat duurder worden, natuurlijk.


    To live would be an awfully big adventure

    Helemaal mee eens, maar dan moeten de sportinstruteurs ,zegmaar:P, wel subsidie krijgen van de overheid;)


    I want my bloody cheese now!^^

    Eens, mijn moeder moet ook €10 per maand betalen, al is er zomerstop ofzo n.n

    Mee eens =)

    Mee eens (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Eens

    mee eens en oneens

    ja het is soms best duur maar of er nu echt meer kinderen door gaan sporten als het goedkoper word gemaakt ?


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~