• De stelling van vandaag luidt:
    Sportcontributie moet goedkoper worden (zo zullen er veel meer kinderen gaan sporten)

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eens, omdat de armere mensen dan ook kunnen sporten en minder snel dik worden.
    Oneens, omdat de verenigingen zelf moeten ook kunnen rondkomen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik denk niet dat dat echt gaat aanzetten tot veul meer sporten.
    Bij mij hadden ze altijd in de sporthal in buurt op een woensdag middag dat iedereen er heen gratis mocht komen en dan stonden alle toestellen er, en ging iedereen voetballen e.d. Daar kwamen wel veel kinderen heen.
    Dat soort dingen zouden ze moeten doen.


    Mew <3

    Eens.


    We can only learn to love by loving.

    mee eens :Y)

    mee eens


    One Day you'll remember me...

    ik ben het er mee eens!


    life your life

    neeh, ik denk dat het meer een kwestie van smaak is.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    kunnen ze beter ongezond eter duurder maken, en gezond eten minder duur.

    En een paar hardloopschoenen kosten niet bijster veel, en dan kan je ook zonder vereniging sporten. Misschien met vrienden, maar daar hoef je ook niet voor te betalen:P


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Eens en oneens.
    de club moet wel genoeg verdienen dat kunnen blijven bestaan maar als het goedkoper word laten ouders hun kinderen eerder op sport gaan (:


    -

    Expression schreef:
    Wel en niet mee eens. Ik denk dat als de sportcontributie omlaag gaat, de sportclubs niet meer kunnen rondkomen en dat er dan dus uiteindelijk veel minder mensen nog kúnnen sporten. Maar misschien is het ook wel zo dat als de contributie lager wordt, er meer mensen zullen gaan sporten waardoor er uiteindelijk mee inkomst is... hmmm ik weet het niet zo goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    eens/oneens, I dunno, voor mij maakt het niet uit... zouden er echt meer mensen gaan sporten als het goedkoper wordt? Ik denk het niet. En het hangt ook er van af welke sport en waar enz.

    JloveTH schreef:
    mee eens en oneens

    ja het is soms best duur maar of er nu echt meer kinderen door gaan sporten als het goedkoper word gemaakt ?


    Dat zou best kunnen. Natuurlijk lang niet iedereen, maar er zijn veel kinderen die wíllen sporten, maar het simpelweg niet mogen van zijn/haar ouders omdat het simpelweg echt te duur is. Als het nou goedkoper zou worden zouden die kinderen het misschien wél mogen.


    -

    nee, als iemand niet wil gaan sporten, gaat die dat ook niet doen omdat het goedkoper wordt


    What would Emma do?

    Nah, boeiend.

    Ik zou het zelf ook kunnen betalen dus tja, i don't mind.
    En ik weet niet maar bijvoorbeeld Hockey, vergeleken voetbal, is voetbal erg erg erg goedkoop! En zoiezo..

    Dan ga je maar hardlopen, of sparen voor hardloopschoenen of skeelers. En ga je dat maar lekker doen.