• Jeeeeetje man, ik had bij de Etos Liquid Eyeliner gekocht van Rimmel London, verekkes duur en ik draag bijna nooit oogpotlood, omdat dat nooit blijft zitten. Maar dit was liquid, dus ik dacht, misschien dat wel.:'D

    Dus ik smeer dat op dat stukje boven de onderste wimpers, weet ik veel hoe het heet, maar toen ik knipperde zat het óp mijn oog, er zat serieus een zwarte veeg op mijn oogwit and it burned like hell. Geldverspilling.(no_chears)

    Iemand van jullie ook ervaring met Liquid Eyeliner?
    :W

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    everything, in time

    Dat klinkt echt vrij pijnlijk. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nope. Draag nooit make-up.
    Dat zie je toch niet met een bril.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nah. Oogpotlood jwz.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Beastcrash schreef:
    Dat klinkt echt vrij pijnlijk. ;x


    Dat was het ook wel, alsof -denkt-, er niet één vliegje, maar en hele familie in je oog zit.D:


    everything, in time

    Je moet het wel op je oog doen he, en niet in je oog lol xD

    Btw dat ligt niet aan dat oogpotlood he :S je moet het goed aanbrengen..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik haat het. Die van mij krijg je er bijna niet af en als dat wel lukt is heel mijn gezicht schraal en branden m'n ogen als een gek.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    dat had ik dus met mascara -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Serophina schreef:
    Je moet het wel op je oog doen he, en niet in je oog lol xD

    Btw dat ligt niet aan dat oogpotlood he :S je moet het goed aanbrengen..


    Je kunt het ook op twee plaatsen aanbrengen, echt nét onder waar je wimpers zitten, zeg maar. Of op dat randje erboven en dat deed ik. Zo:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Je kunt het ook op twee plaatsen aanbrengen, echt nét onder waar je wimpers zitten, zeg maar. Of op dat randje erboven en dat deed ik. Zo:


    Waterlijn (: ofzo..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    Waterlijn (: ofzo..


    Mhihi, dat kan best, hoor. Daar heb ik allemaal geen verstand van.:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Mhihi, dat kan best, hoor. Daar heb ik allemaal geen verstand van.:'D


    Ik wist ook eerst niet hoe het heette..

    Maar ik heb zoiets ook gehad XD alleen bij mij brandde het niet.. zag wel een heel streep zitten xd kon ik dat weer eerst uit me oog halen xd
    sindsdien doe ik alleen maar oogpotlood daar (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hahaha, dat moet je oefenen. ^^

    Oogpotlood


    (Be)lieve in (you)rself

    Oefening baart kunst, bij mij ging het in het begin ook echt bagger met eyeliner en zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Goed laten drogen voordat je met je ogen knippert (; Maar ik faal met die eyelinder, geef mij maar gewoon oogpotlood:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.