• Ja, want vanavond heb ik selectie training voor de MB1! O.o
    Ik moet vanavond stabiel hockeyen, spel inzicht laten zien en vooral niet door mijn enkel gaan! -Gosh, ik moet echt aan veel dingen gaan denken!-
    Maar, wish me luck, ik ga het nodig hebben. Ik ben gewoon te zenuwachtig, want het is over een half uur al half 6 en dan moet ik me omkleden om daar om half 7 te staan O.o
    IK FLIP NOG! :S


    -

    GOOD LUCK! :Y)

    Succeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Succes :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Good Luck! =)

    ik weet dat je het kan, ookal ken ik je niet :Y)

    Whipple schreef:
    Good Luck! =)

    ik weet dat je het kan, ookal ken ik je niet :Y)

    Dankje, dat roept mijn vriendin dus ook al heel de dag. "Rustig Anouk, ik weet dat je het kan, maak je nou geen zorgen!" Maar ondertussen zijn mijn nagels wel helemaal kaal gevreten! XD


    -

    SUCCESS!! _O_ Ik zal aan je denken! En trouwens, beter als je best kun je niet doen!


    Wie du mir, so ich dir.

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Dankje, dat roept mijn vriendin dus ook al heel de dag. "Rustig Anouk, ik weet dat je het kan, maak je nou geen zorgen!" Maar ondertussen zijn mijn nagels wel helemaal kaal gevreten! XD

    niet zo zenuwachtig zijn.. een beetje zenuwen zijn goed maar te veel niet.... en weetje, je kan het gewoon! =)

    [/weet dat zeker, ookal kent ze je nog steeds niet..:'D]

    Thank you guys, ai loeve joe <33


    -

    GOOD LUCK!~

    GOOD LUCK BBY!


    We can only learn to love by loving.

    Gosh, ben net terug...
    Het was echt een ramp, mijn crush stond ineens langs de lijn en toen ging alles mis XD


    -

    Veel succes! :'D
    Oh, ik zie dat je terug bent. Jammer dat het niet zo goed ging. Je hebt toch wel je best gedaan?
    Ik heb btw Maandag en Dinsdag selectietrainingen :').


    -

    Esmaye schreef:
    Veel succes! :'D
    Oh, ik zie dat je terug bent. Jammer dat het niet zo goed ging. Je hebt toch wel je best gedaan?
    Ik heb btw Maandag en Dinsdag selectietrainingen :').

    Ja, ik heb echt de longen uit mijn lijf gerent! En ik ben half gebleseerd [enkel verrekt, zit ingetaped] en het deed nogal pijn. Nu zit er een heel ei op mijn enkel, het is echt heel erg gezwollen! O.o
    Jij ook succes! Wat voor sport doe jij? :Y)


    -

    haat aan crushes. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    haat aan crushes. _O_

    Idd, ze zorgen eigenlijk alleen maar voor elende (nerd)


    -