• Jup, de zon scheen gister zo mooi. En onze o zo niet leuke school had bedacht dat we maar een fietstocht van 78km mochten maken. Jippie!! Niet dus. Het fietsen viel nog wel mee. Maar dan de harde wind die we meer als de helft hadden. En daarbij komt ook nog eens dat ik zwaar verbrand ben en een zonnesteek heb opgelopen. Ik zie eruit als een kreeft(?) Dus, heeft iemand een idee wat ik eraan kan doen? Want serieus, ik sta de hele dag al in de fik...


    Music is the new sex

    karne melk moet er tegen helpem


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    body lotion. maar voorderest moet je je sowieso insmeren met zonnebrand. dan word je niet een garnaaltje (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Heeeeel erg veel aftersun en bodylotion erop smeren. En WTF, 78 km?? Like, dat is gewoon kindermishandeling! Arme schat toch Ö


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Aftersun! Smeren met die handel. Je huid moet tot rust komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    En weet iemand ook hoe ik dat rode zo snel mogelijk weg krijg?


    Music is the new sex

    ik zou niet weten wat je tegen het rode moet doen, maar volgens mij trekty het vanzelf weg asl je ,je goed met aftersun insmeert

    Ik heb me ook verbrand, en iemand hier op Q vertelde me om er After Sun op te smeren en dan komkommertjes erop te doen (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    komkommer geeft verkoeling ja :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet hoe je dat rode sneller weg krijgt, het gaat wle heel erg veel pijn doen maar goed.
    Scrubben, je moet van die scrub-gel kopen voor op je gezicht, die zijn meestal voor de gevoelige huid, maar igg als je je huid scrubt gaan je dode huidcellen weg, die zijn rood dus ben je al minder rood, en het rode wat er nog zit kan dan beter herstellen aangezien het dan boven op ligt.
    Maar dat scrubben doet dus wel wat pijn over de verbrande plekken, maar je krijgt er ook een zacht huidje van!


    -

    aftersun, koud(er) douchen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    JE kan een handdoek onder de koude kraan zetten en dan beetje uitwringen en op je gezicht leggen.
    En dan op bed liggen ofzo.
    Dan word de pijn al minder:)

    Aftersun en daarop komkommertjes leggen. :Y)
    Ben zelf ook verbrand en bij mij hielp het wel wat.


    hoi, jij bent leuk.

    xGORGEOUS schreef:
    Heeeeel erg veel aftersun en bodylotion erop smeren. En WTF, 78 km?? Like, dat is gewoon kindermishandeling! Arme schat toch Ö

    Selfdestruct schreef:
    Ik weet hoe je dat rode sneller weg krijgt, het gaat wle heel erg veel pijn doen maar goed.
    Scrubben, je moet van die scrub-gel kopen voor op je gezicht, die zijn meestal voor de gevoelige huid, maar igg als je je huid scrubt gaan je dode huidcellen weg, die zijn rood dus ben je al minder rood, en het rode wat er nog zit kan dan beter herstellen aangezien het dan boven op ligt.
    Maar dat scrubben doet dus wel wat pijn over de verbrande plekken, maar je krijgt er ook een zacht huidje van!


    dat doe ik altijd pas als je van die velletjes hebt. anders doet het echt zeer :X