• Ik heb het over mijn ouders.
    Mijn moeder die hoeft maar 3 dagen per week te werken en is dan ook nogeens om 1 uur klaar.
    Dan heeft ze volgens mij wel genoeg te doen hier in huis.En gisteren hebben we pas om half 9 s'avonds gegeten omdat ze eerst heel de tijd gaat luieren en dan op het laatste moment alles schoonmaken(en dit is niet de eerste keer dat ze/hun dit doen)dus net(1 minuutje geleden)vroeg ik aan hun of het eten bijna klaar is.Moeten ze nog gaan beginnen terwijl ze eerst nog wat kleding moet strijken.Dus we gaan zeker weer om iets van half 9 eten.Maar goed,ik vind het vrij normaal dat ik een beetje zeur tegen ze dat ik niet weer zo laat wil eten en dan gaan ze opeens boos doen tegen mij dat ik hun ook weleens moet helpen en dat ik niet zo moet zeuren >.<

    Bedankt voor het lezen van dit nutteloze verhaaltje(A)

    Maar ik word er wel gek van dat we altijd zo laat eten want daardoor krijg ik om half 8 een vreetbui en ga ik maar snoepen -__-"


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ga ze dan gewoon wat meer helpen. Als ze niet zoveel meer hoeven te doen, hebben ze ook de tijd om eerder eten klaar te maken en worden ze minder snel boos :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    daar is mijn moeder ook zo goed in ><
    en elke keer als ik naar school gaat mam opeens zeuren wat ik nog moet doen.
    En moet het dan ook gelijk doen o.O
    Daardoor kom ik bijna elke keer te laat ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Misschien kun je zelf gaan koken? Like, moet ik nodig zeggen. ='3
    Of gewoon wat meer in huis doen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.