• Ik vroeg me dus af, als je een abonnement hebt, en je koopt credits via sms, worden de kosten dan bij het maandelijkse bedrag opgeteld? Want ik ben een paar keer over mijn abonnement heen gegaan, en ik sms maar zelden, en ik neem aan dat voor 25 credits geen 100 sms'jes is, of wel? Want ik moet eigenlijk al veel te veel betalen voor de hoeveelheid dat ik sms en ik zou het heel flauw vinden als ik dit dan er nog eens bij moet betalen, en niet gewoon van het aantal sms'en per maand afgaat :Y) Eigenlijk wil ik niet dat mijn ouders erachter komen dat ik dit doe, en als ik over mijn abonnement heenga vragen ze dus hoe dat komt.

    Anybody knows?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:10 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik vermoed dat dat een extra bedrag is. Waarom neem je geen herlaadkaart in plaats van abonnement? Dan kies je zelf welk bedrag je koopt en vaak krijg je daar heel veel promoties bij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Ik vermoed dat dat een extra bedrag is. Waarom neem je geen herlaadkaart in plaats van abonnement? Dan kies je zelf welk bedrag je koopt en vaak krijg je daar heel veel promoties bij.


    Dat ben ik ook van plan, zodra mijn twee-jarig abonnement afgelopen is, waar ik nu aan vast hang -_-"


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Horizons schreef:
    Ik vermoed dat dat een extra bedrag is. Waarom neem je geen herlaadkaart in plaats van abonnement? Dan kies je zelf welk bedrag je koopt en vaak krijg je daar heel veel promoties bij.

    Je kunt niet een, twee, drie overstappen op een prepaidkaartje. :')
    Ik vroeg het me laatst ook af, want ik kan eindeloos sms'en.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik raad je af om nu credits te kopen via sms aangezien er problemen zijn.
    En ik weet het antwoord ook niet echt op je vraag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Je kunt niet een, twee, drie overstappen op een prepaidkaartje. :')
    Ik vroeg het me laatst ook af, want ik kan eindeloos sms'en.
    Dat weet ik ook wel, maar het was eerder een suggestie van waarom kijk je er niet eens voor. Blijkbaar heeft ze dat al gedaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ancora schreef:
    Ik raad je af om nu credits te kopen via sms aangezien er problemen zijn.
    En ik weet het antwoord ook niet echt op je vraag.


    Ja, dat had ik al meegekregen, ja. Een heleboel vrienden van mij hebben dat probleem, maar ik ben het nog niet tegengekomen dus. Maar ik heb nog een paar credits over dus ik houd het nog wel even vol. Ik kwam alleen op die vraag omdat ik dus al een flink aantal keren over mijn abonnement heen ben gegaan en mijn ouders me er weer over aanspraken. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik wel eens op internet zit, maar dat kan helemaal niet want ik heb wifi :Y)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    VampireLeech schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik al meegekregen, ja. Een heleboel vrienden van mij hebben dat probleem, maar ik ben het nog niet tegengekomen dus. Maar ik heb nog een paar credits over dus ik houd het nog wel even vol. Ik kwam alleen op die vraag omdat ik dus al een flink aantal keren over mijn abonnement heen ben gegaan en mijn ouders me er weer over aanspraken. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik wel eens op internet zit, maar dat kan helemaal niet want ik heb wifi :Y)
    Misschien verbind je gsm zich ook met het internet als je niet op een wifi kan. Probeer daar ook eens op te letten, want gsm zijn soms echt bitches.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Misschien verbind je gsm zich ook met het internet als je niet op een wifi kan. Probeer daar ook eens op te letten, want gsm zijn soms echt bitches.


    Wacht, kan dat?
    Oh jee, dadelijk nemen de gsm's de wereld nog over D: Dat kwam heel random, sorry.
    Ik had wel op mijn oude mobiel dat hij uit zichzelf ging bellen, maar dat is nu opgelost nu ik een nieuwe(re) heb.
    Weet je of je dat misschien ergens aan kunt zien dan?

    xo


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    VampireLeech schreef:
    (...)

    Wacht, kan dat?
    Oh jee, dadelijk nemen de gsm's de wereld nog over D: Dat kwam heel random, sorry.
    Ik had wel op mijn oude mobiel dat hij uit zichzelf ging bellen, maar dat is nu opgelost nu ik een nieuwe(re) heb.
    Weet je of je dat misschien ergens aan kunt zien dan?

    xo
    Gewoon regelmatig een checken of je niet met het internet verbonden bent. Dat verschilt per gsm, dus dat kan ik moeilijk gaan uitleggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het valt buiten je pakket, dus zul je er extra voor moeten betalen. Bij prepaid gaat het gewoon van je BTG af.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké, dankjewel! xx


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.