• Geef de naam van degene boven je een punt.
    Wel de Nickname niet de echte ^^

    Begin maar bij mij


    I live for the applause, you will die for it.

    Ahm, een 7. Ik ben geen Linkin Park fan >.<


    Bored.

    10
    Stoere naam =D


    I live for the applause, you will die for it.

    7 weer die groep xd
    oee wat zal ik krijgen :O!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    10
    Stoere naam =D

    Thx ^^
    Omg, Ik lieft jouw naam! 10!


    Bored.

    10
    fuck love inderdaad (:

    8.5

    Vind ik wel leuke naam ^^


    It's all for you, my butterfly.

    Fabiola doet me ergens aan denken. Ik weet alleen niet waaraan O.o Aan een film ofzo waarin een mens steeds weer zegt: Fabiola!
    Maar! 9!


    Bored.

    7.8
    Ik denk dat het jouw normale naam is. Ik had het dan over Fabiola. Wel een mooie naam, alles beter als de mijne

    Ja! Ik weet het weer! Polly van The Kids From Room 402 zegt dat ook altijd !
    En 6, Ik vind hem niet zo origineel.


    Bored.

    7.8
    Ik denk dat het jouw normale naam is. Ik had het dan over Fabiola. Wel een mooie naam, alles beter als de mijne

    Fabiola is niet haar echte naam x'] Maar jouw echte naam is ook wel mooi. Het is nog altijd beter als 'Máriko'


    Bored.

    10 :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Thx ^^ Damn, die van jou ruleert -fersure-
    10! En het regent hier hard O.o Niet dat dat er iets toe doet >.<


    Bored.

    (...)
    Fabiola is niet haar echte naam x'] Maar jouw echte naam is ook wel mooi. Het is nog altijd beter als 'Máriko'

    Wacht vind je Máriko een lelijke naam. Ik vind hem eigenlijk wel stoer. En dit zeg ik niet om te slijmen ofsow. Ik vind hem echt leuk.
    Fabiola niet haar naam.... oeppss:$ Sorry. Het had natuurlijk gekund.

    (...)
    Wacht vind je Máriko een lelijke naam. Ik vind hem eigenlijk wel stoer. En dit zeg ik niet om te slijmen ofsow. Ik vind hem echt leuk.
    Fabiola niet haar naam.... oeppss:$ Sorry. Het had natuurlijk gekund.

    Ruilen? Ik vind Yvette namelijk heel mooi klinken. Máriko klinkt zo ... Japans -.-" Het is ook een Japanse naam, daar niet van >.<


    Bored.

    (...)
    Ruilen? Ik vind Yvette namelijk heel mooi klinken. Máriko klinkt zo ... Japans -.-" Het is ook een Japanse naam, daar niet van >.<

    Is goed:P