• Wie gebruikt hier ontharingscreme, ik gebruik zelf gewoon een scheermesje. Maar wat zijn de nadelen ervan? En hebben jullie wel eens bijwerkingen gehad? Ik heb een keer gehoord dat het giftig is maar ik weet niet of ik dat moet geloven.. Want dezlefde persoon zei ook dat je Kanker kreeg van Deo dus... x'D


    Get back motherfuckerz'

    Als je zo verdergaat dan kun je van alles wel wat krijgen, maar voor zover ik weet is het niet giftig. Je moet het alleen niet langer dan zolang laten zitten, want dan kan het irriteren. Ik gebruik het ook en ik heb nog nooit bijwerkingen gehad.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als het giftig zou zijn, zouden ze het niet verkopen. I'm sure. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Myn huid is er wel ffies door geirriteerd geweest, maar dat hoeft niet te betekenen dat dat voor iedereen geldt.
    & van deo krijg je idd kk. Bedacht ik mezelf al zo'n 7jaar geleden in groep 6, maarja.


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik gebruik het ook, heb nog geen bijwerkingen gehad. Je moet wel ff goed alle veiligheids dingen lezen, want als je die niet goed volgt kunnen er wel bijwerkingen komen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Je kan alleen van deo kanker krijgen als hij ervoor zorgt dat je niet meer zweet, dan hoopt het vuil zich op en krijg je een verhoogde kans op borstkanker, maar over giftige ontharingsproducten heb ik niets gehoord. Het is misschien een beetje chemisch maar verder niet.


    Your make-up is terrible

    Ik zou het niet weten. In Sigaretten zitten ook giftige stoffen maar dat verkopen ze ook.


    -

    Je krijgt ook kanker van kaneel, vanille, koffie, peperkoek, caramel. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Oja en je krijgt ook kanker van alle light producten waar zoetstof of aspartaan inzit. :Y) Ik denk dat als je gewoon een thuis merk ontharingscreme bij de kruidvat/etos koopt dat er niet veel mis mee mag zijn. Als iets echt giftig of bedreigend is op wat voor manier dan ook zal het op het etiket vermeld staan.
    En zoals musickid zegt, even goed de verpakking lezen voor gebruiksaanwijzing enzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    tegenwoordig krijg je overal kanker van. Drek kunnen we niet meer een boterham met kaas eten omdat er bepaalde stoffen in zitten.

    over die deo, ik heb daar ook wel is van gehoord. ik gebruik nu ook geen deo meer waar aluminum in zit.

    over die ontharingscream. ik gebruik het ook. voor je benen en oksels is het aan te raden maar daar blijft het ook bij ;)


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    Ik denk niet dat het giftig is, al is het wel logisch dat je het niet moet gaan inslikken.


    -

    Nou, het stinkt wel vreselijk. Maar oke,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bedankt :')


    Get back motherfuckerz'

    umh
    wist je dat alles kanker verwekkend is?
    Elk ding geeft straling af
    en door straling krijg je kanker...

    -zei onze Na leraar-


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    TeddyMurder schreef:
    Je kan alleen van deo kanker krijgen als hij ervoor zorgt dat je niet meer zweet, dan hoopt het vuil zich op en krijg je een verhoogde kans op borstkanker, maar over giftige ontharingsproducten heb ik niets gehoord. Het is misschien een beetje chemisch maar verder niet.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    1 van de meest fijnste manieren om te ontharen.

    ALLEEN.

    Heb ik het ooit een stukje gebruikt op mijn bovenbeen, en ik heb er nog last van.

    But ach.

    Als je het opeet is het inderdaad niet gezond :Y)