• Dat is de naam van het meisje dat zondagnacht om het leven is gekomen op de autosnelweg, toen ze terug naar huis reed van het TH-concert in lissabon. Ze was amper 14...
    RIP Ana...

    hier is de site waar je reacties kunt achterlaten (niet rechtstreeks aan de familie, aan de fanclub..)

    http://tokiohotelamerica.com/?p=52#comment-1425

    Omg, wie rijdt er dan ook zo laat nog naar huis? Dan neem je toch gewoon een hotel en ga je de volgende ochtend terug. Damn -.-"


    Bored.

    Omg, wie rijdt er dan ook zo laat nog naar huis? Dan neem je toch gewoon een hotel en ga je de volgende ochtend terug. Damn -.-"
    idd :S >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg, wie rijdt er dan ook zo laat nog naar huis? Dan neem je toch gewoon een hotel en ga je de volgende ochtend terug. Damn -.-"

    da doe der ni toe ze Oo
    er zijn nog veel autos op da uur!
    het is de schuld van die andere chauffeur ;S

    (...)
    da doe der ni toe ze Oo
    er zijn nog veel autos op da uur!
    het is de schuld van die andere chauffeur ;S

    Andere chauffeur? Lieverd, Papa is tegen een boom aangereden omdat hij in slaap viel achter het stuur!


    Bored.

    ö erg !


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)
    Andere chauffeur? Lieverd, Papa is tegen een boom aangereden omdat hij in slaap viel achter het stuur!
    .. Idd en de boom kun je niet verwijten dat hij niet aan de kant spring >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    (...).. Idd en de boom kun je niet verwijten dat hij niet aan de kant spring >.<

    De enige schuldige die ik kan aanwijzen is Papa die zo dom was om niet te overnachten!


    Bored.

    (...)
    De enige schuldige die ik kan aanwijzen is Papa die zo dom was om niet te overnachten!
    Ja eigenlijk wel.. en ik vind het ook een beetje wazig waarom iedereen zoiets heeft van:'O wat erg!' Natuurlijk is het erg.. Maar als het bij wijze van een Slipknot fan was geweest.. had niemand er hier op gereageerd. En het is gewoon onverantwoord geweest.. meer kan ik er niet van maken..


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Ja eigenlijk wel.. en ik vind het ook een beetje wazig waarom iedereen zoiets heeft van:'O wat erg!' Natuurlijk is het erg.. Maar als het bij wijze van een Slipknot fan was geweest.. had niemand er hier op gereageerd. En het is gewoon onverantwoord geweest.. meer kan ik er niet van maken..

    Ben ik helemaal met je eens!


    Bored.

    Agh, dit vind ik echt heel erg..


    You'd took my breath but I'll survive.

    :O


    <3

    Agh, dit vind ik echt heel erg..
    Sarcasme of meen je het xD?


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    da doe der ni toe ze Oo
    er zijn nog veel autos op da uur!
    het is de schuld van die andere chauffeur ;S

    idd!
    x

    Ik vind het onverantwoordelijk van die vader. Maar dat veranderd niks aan het feit dat het erg is dat zij gestorven is. Of ze nu fan is van TH of gewoon een persoon, dat is gewoon erg!


    Why don't you break my heart