• DEN HAAG HEEFT EINDELIJK EEN STARBUCKS!
    ben echt zooooo blij. vandaag geopend, ben
    dr gelijk heen geweest ;D

    Awesome! Wij hebben niet eens een MacDonalds... Dan moeten we eerst de brug over. Dan komen de steden enzo.


    Forever.

    Ja inderdaad ik hoorde het :'D
    Al vind ik Starbucks ondertussen al weer zo "normaal" geworden :')


    As travars

    Congrats

    Ik ben nog nooit naar een Starbucks geweest.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ben zo blij, centraal station is voor mij 10 minuten met de bus. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    noooh. D:
    Ik moet ervoor naar Utrecht, hoewel dat ook maar kwartiertje is met de bus en kwartiertje met de trein.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik ben er één keer geweest in leiden op het station toen we daar waren met school, en ik ben er pas achter gekomen dat er op schiphol ook één is, terwijl ik daar echtal te vaak geweest ben en nooit gezien heb. ik ga zondag mijn zus ophalen op schiphol dus dan ga ik erheen, en dinsdag ga ik op vakantie dus kan ik er weer heen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Spannend


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wij hebben een Douwe Egberts winkel, ook met koffie enzo, maar of hij net zo lekker is als de Starbucks weet ik niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Haha, starbucks is echt awesome. De dichtsbijzijnde bij ons is 25 km weg ofzo.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dichtbijzijnde starbucks: Utrecht. Fuck! Ik wil hier ook een starbucks.
    Ik had met werkweek in Praag freaking starbucks verslaving, haha xD Stond ik na dag 1 gwn al om bekend(meteen 3x geweest en hyper dat k was xD)
    Mooie tijd, mooie tijd xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    hahaa, weetje wat lekker is? Frappuchino java chip! goddelijk, en vlakbij mijn school kotm er ook een! Jeej, nu heb ik er 1 vlakbij Centraal Station en bij school, ookal is het al vakantie..xd

    Fuu, not fair.

    Bij ons komt hij pas als Rotterdam Centraal eindelijk af is, en dat mag ook eens tijd worden.


    Hope goes lost but never dies.

    haha, gisteren heb ik er nog een gedronken @ Antwerpen (puh)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wat ik wel vind op een of andere manier is dat de frappuchino Caramel waaaay lekkerder in Parijs is dan in Utrecht :W

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 21:44 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind