• oke ik ben verliefd op tekenen en schilderen en mijn vrienden en familie vinden dat ik er ook heel goed ik ben, nu mijn probleem ik heb wat van mijn werk op hyves gezet en ik rijg nu op school veel stomme reacties daar op over dat ik het helemaal niet kan dus of iemand even wil kijken op deze site: http://wearing-a-mask.hyves.nl/album/40237377/mijn_tekeningen_en_schilderijen/Ft299ZxZ/ daar kun je alles zien en even zeggen of ik er echt niks van kan
    graag en dank je!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link aanklikbaar gemaakt.)


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Ik vind je getekende mooier dan de geschilderde... Voor tekenen heb je indd talent, vooral voor de vormen. Het lichaam en hoofd en haar is heel mooi gevormd.


    Your make-up is terrible

    Je kan wel tekenen, maar er zijn mensen die beter zijn. Laat ik het zo zeggen. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    sr , maar als ik eerlyk ben vind ik het wel goed maar zeker niet super fso
    niet dsat je je daaarvan moet laten weerhouden fso, als mensen kritiek op mijn werk hebben doe ik dat ook jiet, doe gwn verder zoals je bezig bent...

    Euhm. To be honest with you, ik vind ze niet schitterend. Maar als jij het leuk vindt, moet je er vooral mee doorgaan, want eigenlijk wordt je dan wel beter =]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind dat je mooi kan tekenen. Maar het is niet echt ver uitgewerkt. Aléja, je kan echt mooi tekenen hé. Maar er zijn mensen die echt heel erg gedetailleerd kunnen gaan teken en die hebben het echte talent. Ik vind je tekeningen wel mooier dan de schilderijen. Die vind ik niet zo mooi.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Happysnail schreef:
    Je kan wel tekenen, maar er zijn mensen die beter zijn. Laat ik het zo zeggen. :'D


    ik ben het met mijn slak eens.


    We can only learn to love by loving.

    Als je het zelf graag doet, dan moet je niets van die anderen aantrekken.
    Ik vind je tekeningen wél mooi, maar moest je iéts meer details toevoegen is het meteen nog een stuk mooier.
    Dus niet denken aan wat die anderen ervan vinden, gewoon blijven tekenen én onthouden: oefening baart kunst!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind je tekeningen heel mooi. Maar de schilderijen zijn minder...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gewoon blijven oefenen, en je niks aantrekken van die zielige mensen die zeggen dat je het niet kan. Ik vind het echt niet slecht, maar zoals Happysnail zegt, er zijn beteren. Als jíj het maar mooi vindt, daar gaat het om.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.