• De stelling van vandaag luidt:
    Het Homohuwelijk moet verboden worden.

(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

Political schreef:
    (...)Wy isn't there a war in Iran,Russia,Belarus, and many more countries?? That reply is not of any sense..

Nja, de mensen die er voor uit komen in Iran, Rusland etc. worden meestal in elkaar geslagen door de regering :X

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Devotion schreef:
    (...)
    Nja, de mensen die er voor uit komen in Iran, Rusland etc. worden meestal in elkaar geslagen door de regering :X
    No, the problem is that most people of the world don't want gay marriage..
    That is the reason they don't protest. In Iran you can protest if you have permission.. Iran is on the good way to democracy..

Neej daar ben ik het zeker niet mee eens!!!

/

Political schreef:
    (...)No, the problem is that most people of the world don't want gay marriage..
    That is the reason they don't protest. In Iran you can protest if you have permission.. Iran is on the good way to democracy..

Maar weet je wat het is, ze geven daar nooit toestemming om te protesteren :X En ik vind die Perzen eigenlijk nja.. niet zo heel slim. Ze hadden 'shah'(=dekoning) gewoon vanaf het begin boven het regime moeten verkiezen. Want ze zeiden dat hý slecht was, maar nu hebben ze mensen die het land regeren, die nog vééééél slechter zijn. :X

No, the problem is that most people of the world don't want gay marriage..

Het is wel zo hoor, in Iran word je serieus de gevangenis in gestopt als mensen erachter komen dat je gay bent. :X En de reden dat mensen niet van homo huwelijken houden is omdat in de meeste heilige boeken (Koran &nd volgens mij ook in de bijbel) staat dat het verboden is.

Devotion schreef:
    (...)
    Maar weet je wat het is, ze geven daar nooit toestemming om te protesteren :X En ik vind die Perzen eigenlijk nja.. niet zo heel slim. Ze hadden 'shah'(=dekoning) gewoon vanaf het begin boven het regime moeten verkiezen. Want ze zeiden dat hý slecht was, maar nu hebben ze mensen die het land regeren, die nog vééééél slechter zijn. :X
    How can you know they never get permission to protest in Iran?? You don't live there. Yes, i know what a shah is, wy do you think the Islamic Revolution has happened?? Because the Shah was corrupt and Pro-Western leader..
    When the revolution came Ayatollah Khomeini was the leader.. Ayatollah is the highest religion power..
    The Ayatollah is the Supreme ruler of Iran since the Islamic Revolution.. It doesn't matter wich president Iran choose, The Ayatollah is still the Supreme leader. The people that rule the country are not bad. Mahmoud Ahmadinejad helped the poor in the Country of Iran. The reason those people revolt now are because of 2/3 of the Iranian people was born After the Iranian revolution in 1979.Mahmoud Ahmadinejad has more support then Mousavi because he helps the poor people.. There are more poor people then rich people.. The Shah regime was only good for the rich people and The West. Mohammad Reza Pahlavi's (Shah) Was also a dictator.. If anyone questioned his regime there would be a crackdown.. Opposition party's where banned....

homo's zijn ook mensen en mogen dus ook trouwen.Iedereen die tegen homo's zijn , zijn gewoon losers whithout a life yeah (A)

He kissed my lips , i taste your mouth <3

tegen, Huwelijken gaan om liefde niet om de personen.

Ik ken de bijbel niet goed maar volgens mij staat er niets van in dathet niet mag
    wist je dat dit de eerste regel is dat tegen de mens id

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Political schreef:
    (...)How can you know they never get permission to protest in Iran?? You don't live there. Yes, i know what a shah is, wy do you think the Islamic Revolution has happened?? Because the Shah was corrupt and Pro-Western leader..
    When the revolution came Ayatollah Khomeini was the leader.. Ayatollah is the highest religion power..
    The Ayatollah is the Supreme ruler of Iran since the Islamic Revolution.. It doesn't matter wich president Iran choose, The Ayatollah is still the Supreme leader. The people that rule the country are not bad. Mahmoud Ahmadinejad helped the poor in the Country of Iran. The reason those people revolt now are because of 2/3 of the Iranian people was born After the Iranian revolution in 1979.Mahmoud Ahmadinejad has more support then Mousavi because he helps the poor people.. There are more poor people then rich people.. The Shah regime was only good for the rich people and The West. Mohammad Reza Pahlavi's (Shah) Was also a dictator.. If anyone questioned his regime there would be a crackdown.. Opposition party's where banned....

Kijk, ik woon er dan misschien niet, maar ik ben half Iraans, en mijn ma die daar vandaan komt, heeft een jaar in de gevangenis gezeten omdat ze geprotesteerd heeft tegen het regime :X
    Het gaat er niet om of de shah wel of niet goed was voor het arme volk, het volk kreeg tenminste vrijheid, en ze hoefden niet in die belachelijk hoofddoeken and stuff. rond te lopen.

Oneens.
    Facking belachelijk gedoe.
    Die Homo haat -.-

People who are meant to be together always find each other in the end.

Oneens,
    Hetero's kunnen net zulke kutmensen zijn

Wow, that's an awesome vampire power, dude.

oneens. Het zijn toch ook mensen?

Stop holding me under and let me breathe.

Homo's zijn toch ook normale mensen.

Zwaar oneens!

I build a house for your bones!

mee oneens!
    gun die homo's het toch ook gewoon om gelukkig te zijn zonder alles te verbieden. sowat dat ze op hetzelfde geslagt vallen

I believe i can <3

oneens.
    ik vind het eigenlijk helemaal nergens op slaan dat homo's niet door iedereen worden geaccepteerd en het homohuwelijk word verboden.