• De stelling van vandaag luidt:
    Het Homohuwelijk moet verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Nee, al trouw je met je hond, het is toch jouw zaak ö.
    En bovendien, ik hou van homo's =D


    I don't need words to feel those lips.

    helemaal mee oneens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oneens, je moet kunnen trouwen met degene waar je van houdt. Wie of wat het ook is.


    Tanya is de beste.

    NEVER!!!


    ...

    ONEENS!

    Waarom zou je niet mogen trouwen als je verliefd bent op iemand van hetzelfde geslacht? Dat is net zo normaal als dat als een hetero huwelijk. Ik vind dat als homo's willen trouwen ze lekker hun gang moeten gaan, en niemand mag ze daarin tegenhouden.


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Oneens, zij hebben ook het recht om te trouwen!


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    ONeens!!
    Waneer je van iemand hou, en je leven met degenen wil delen, moet dat gewoon kunnen!
    Maakt niet uit of degene van hetzelfde geslag zijn of niet.
    dat is gewoon discriminatie!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oneens, zoals iedereen die hier voor mij in dit topic geantwoord heeft.

    Oneens, ik vind dat je gewoon mag trouwen met wie jij dat wilt.. ik vind het discriminatie als dat niet zou mogen, want noujah je gaat toch neit met iemand trouwen waar je niet van houd terwijl er een van hetzelfde geslacht rondloopt die je ontzettend geweldig vind?? vroeger mocht het niet maar nu wel!


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Yes, Legal gay Marriage must be forbidden.
    for the reason it establishes a priori that the union between two same sex people is exactly the same as the union between different sex people. If you establish they are both the same, you have to give them the same rights, in for example adopting children and there I have a problem.
    I do support a Gay civil union.

    Oneens

    Laat die mensen tog lekker in hun waarde
    als ze dat gaan verbieden komt er oorlog
    geloof me ;)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    schreef: Oneens



    Laat die mensen tog lekker in hun waarde

    als ze dat gaan verbieden komt er oorlog

    geloof me

    Wy isn't there a war in Iran,Russia,Belarus, and many more countries?? That reply is not of any sense..

    Tegen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind juist dat mensen die homofiel zijn meer de kans moeten krijgen om dat te mogen uiten, en niet telkens wordt aan gekeken van: doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
    Dit kom je veel te vaak tegen. En bovendien: wat is er zo abnormaal aan homofiel zijn?
    Ik vind dat mensen die ervoor uitkomen respect verdienen. Dus waarom zou het homohuwelijk dan afgeschaft moeten worden?
    Als zij daar toch gelukkig van worden? ^_^


    Mensen komen en gaan, maar boeken blijven voor het leven.

    Oneens.
    Dan moet ik van Nynke scheiden =[


    BAM!