• Nou in april ofzo kreeg ik te horen dat TH naar Nijmege kwam, 4 maart had ik al niet mee gemaakt omdat mijn ouders er toen nog niet mee eens waren dat ik fan was van TH! Maar goed, ik vroeg dus aan mijn ouders of ik 14 juni mogt en toen heb ik door veel zeuren het voor elkaar gekregen! Ik dus helemaal blij, maar er was 1 voorwaarde: Er moet iemand met jou mee! Dus ik in de klas vragen wie mee wou, en toen zei een vriendin van mij dat ze geen fan was maar wel mee wilde. Ik dus helemaal hyper, en ik zit achter de pc om de kaartjes te bestellen word ik ineens toegevoeg aan een groot msn gesprek, een ruzie! Onze kals had weer eens ruzie en er werd flink gescholden, toen kwam ik: HALLO!!! Kap eens, we zijn een klas! En toen werd mijn vriendin boos (die mee zou gaan dus) op mij omdat ze dacht dat ik partij koos voor de andere (dus absoluut niet!) en zij ze dat ze neit meer mee wildel. Ik baalde echt heel erg omdat we ruzie hadden en omdat ik die hotties niet live kon horen en zien! En dus heb ik 14 juni ook al niet mee gemaakt :(
    En dan nu het ergste, sins die dag noemen ze me allemaal een Fake-fan omdat ik nog nooit naar concert ben geweest, toen hoorde ik over 13 juli en toen begonnen ze allemaal in de klas: Whaha Fake-fan gaat naar een concert! Maar dat kan niet wand ze is Fake! En Bill is een wijf! Nou wil ik jullie menig, bn ik echt een fake-fan of niet?!
    xoxo
    PS: 13 juli mag ik ook al niet --'


    Tears are crashing out of my eyes

    Tuurlijk ben je dan geen fake-fan?
    Jij kan er toch eigenlijk niks aan doen dat je nog naar geen 1 concert ben geweest. Laat ze lekker lullen :'D

    Nee, natuurlijk niet. Als je niet nar een concert bent geweest, betekent niet dat je gelijk 'fake' bent.

    Danke! ^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Graag gedaan:)

    Tuurlijk ben je niet fake :O
    er zijn zoveel echte fans die niet naar concerten gaan!

    Tuurlijk niet... Jij kan er niks aan doen dat je niet heen mag... =D

    Danke, Danke, Danke ^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Je bent zo te horen geen fake-fan hoor, het gaat om de muziek en de concert bezoeken staan op de 2de plaats


    My fairytail stinks, does yours?

    nee want je zou er maar alte graag heen gaan maar met enige trubbelingen van je ouders is da net eve anders gelopen (die ouder toch hé -.-'' ),en zo zijn er denk ik veel mensjes die hope dat ze ooit is mogen gaan van hun geliefde maar ook soms zo hatenlijke oudertjes . Je kan miß. nu al beginnen zagen voor het concert dat ze devolgende keer geve , dat duurt miß nog eve maar tege dan kan je ze miß overtuige ?? (oh gott zoveel 'miß' XD )

    x3 kaat (K)

    Schattie!!!
    Ik ben ook nog nooit naar een concert geweest, overmorgen ga ik pas naar WB ^^
    Je hebt vele soorten fans ^^
    je hebt Bill/Tom/Georg/Gustav-fans(die enkel op de jongens vallen en zich fan noemen)
    je hebt 1 liedjes Fan, die kennen enkel monsoon
    Je hebt ook fanatieke fans, die al zelfmoord plegen als Bill maar met 1 meisje spreekt
    je hebt Die-Hard fans, die kamperen uren aan een concert
    en je hebt muziek fans, enkel diegene die echt om de muziek geven, die naar concerten gaan voor muziek.(like me(cool))

    Dusss, je bent zeker geen Fake-fan want je heb coole quizzen ^^


    death to the one at the end of the serenade.

    Schattie!!!
    Ik ben ook nog nooit naar een concert geweest, overmorgen ga ik pas naar WB ^^
    Je hebt vele soorten fans ^^
    je hebt Bill/Tom/Georg/Gustav-fans(die enkel op de jongens vallen en zich fan noemen)
    je hebt 1 liedjes Fan, die kennen enkel monsoon
    Je hebt ook fanatieke fans, die al zelfmoord plegen als Bill maar met 1 meisje spreekt
    je hebt Die-Hard fans, die kamperen uren aan een concert
    en je hebt muziek fans, enkel diegene die echt om de muziek geven, die naar concerten gaan voor muziek.(like me(cool))

    Dusss, je bent zeker geen Fake-fan want je heb coole quizzen ^^


    Ik heb gesproken(A)


    death to the one at the end of the serenade.

    U hebt gesproke XD

    Tuurlijk ben je dan geen fake-fan?
    Jij kan er toch eigenlijk niks aan doen dat je nog naar geen 1 concert ben geweest. Laat ze lekker lullen :'D


    Sluit ik mij helemaal bij aan. Trek je er toch niets van aan meis:)(flower) Jij weet toch wel beter.


    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Schattie!!!
    Ik ben ook nog nooit naar een concert geweest, overmorgen ga ik pas naar WB ^^
    Je hebt vele soorten fans ^^
    je hebt Bill/Tom/Georg/Gustav-fans(die enkel op de jongens vallen en zich fan noemen)
    je hebt 1 liedjes Fan, die kennen enkel monsoon
    Je hebt ook fanatieke fans, die al zelfmoord plegen als Bill maar met 1 meisje spreekt
    je hebt Die-Hard fans, die kamperen uren aan een concert
    en je hebt muziek fans, enkel diegene die echt om de muziek geven, die naar concerten gaan voor muziek.(like me(cool))

    Dusss, je bent zeker geen Fake-fan want je heb coole quizzen ^^

    Kijk ik ebn dus fan van hun vanwege de geweldige muziek en dat ze kanp zijn is ook nog mooi mee genomen :D En ik denk dus als ik naar een concert mag dat ik daar wel heeeel vroeg zal zijn maar ik ga neit kamperen voor de deur xD! Maar jullie zijn super sweet! En danke dat je me quizjes leuk vind!
    xoxo


    Tears are crashing out of my eyes

    Tuurlijk niet <3

    x