• Haaai. <33
    Uhm, ik speel 2,5 jaar piano, en dit jaar wil ik auditie gaan doen voor de Muziek Kunstklas op mijn school.

    Het probleem is alleen, dat als er iemand vlakbij mij is terwijl ik piano speel, het dan altijd mis gaat.
    Ik ben niet bang of verlegen of zoiets, ik hou ervan om muziek te maken voor anderen.
    Maar ik ga me altijd 'nerveus' voelen als mensen met mij mee kijken, of als ze vlak naast me zitten. En dan speel ik altijd de verkeerde noten en zo.
    Nou ja, bijna altijd dan.:$

    Weet iemand hier iets tegen? Ik wil mijn auditie gewoon niet verknallen.:$

    Heeel erg bedankt.(flower)(H)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Hmm. Ga voor de spiegel staan en zeg 'Ik kan het gewoon.' En daar de hele tijd aan denken?

    Dan moet je dat gaan oefenen! Gewoon aan mensen vragen of ze bij je willen komen zitten. Als je dat maar vaak genoeg doet, zal het vast beter gaan =)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn naam is Nerveus!!!:) Ik dacht dat je het over mij had: Dat ik een stom mens ben ofzo! Haha, Doe gewoon alsof iedereen in z'n naakie staat. Of dat ze er niet zijn. Dan komt het wel goed. je moet er gewoon van genieten! (lol)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    misschien kan je zeggen dat je er nerveus van word..misschien dat ze dan niet zo dichtbij staan:X..maar succes trouwens!


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    Nou je kunt het ook zo bekijken. Mensen willen naar je luisteren omdat je zo mooi kunt spelen. Je kunt het vast wel en iedereen maakt af en toe wel eens foutjes. Dat is echt niet iets waar ze je meteen op zullen afwijzen ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    misschien komt het wel gewoon met het idee dat er iemand op je vingers kijkt. en moet je eerst vragen of hij of zij een eindje verderop wil gaan zitten en de andere kant op wil kijken..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    misschien moet je het gewoon vaker proberen met iemand er bij misschien gaat het dan steeds beter..

    het zijn maar ideen :X


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Dat heb ik ook altijd als ik piano speel. Als ik alleen ben gaat het goed en dan is er iemand bij en dan gaat het gelijk fout en beginnen mijn vingers te trillen.


    "I shut my eyes in order to see.'