• Jh, jullie lezen het goed! :@
    Ze is zo'n 35 min. in mijn kamer geweest;
    En heeft AL mijn gedichten gevonden!
    Ik kwam zo binnen èn ze zei: Ma alléé, Eleni, dat zijn minstens 10 gedichten! Ik haat ze! Dat zijn haar zaken tog niet!
    Nu zit ze mij hèèl de tijd te irriteren door te zeggen dat al die gedichten gaan over een jongen. [Ze weet z'n naam wel, maar die ga ik hier ècht niet schrijven XD] Maar da's zo al lang niet meer! Pff, en zoiets heeft weer mijn dag verpest.
    what ever :/
    xo


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    So what? Mijn moeder heeft ook gedichten en verhalen van mij gelezen. Maar ik zit er niet mee. Ze geeft er commentaar over, zodat ik er ook wat aan kan veranderen. Dus ik zie je probleem nu niet echt, hoor.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    mijn vader wil altijd meelezen wat ik hier op quizlet allemaal lees en schrijf.. en dan klik ik het weg het is dat hij me wachtwoord niet weet..

    anders ging hij dit allemaal uitgebreid lezen :|


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Tja. Sorry hoor, maar als je dat in je kamer laat liggen waar ouders komen is het logisch dat je moeder het vindt.
    Eigen schuld. (:
    Goede tip voor de volgende keer: Maak je gedichten niet ergens waar je ouders het kennen lezen.


    -

    Oew, als mijn moeder mijn verhalen moest lezen zou ik me echt dood schamen. :X


    Let the Night embrace you

    mijn ouders willen altijd weten waar ik mee bezig ben als ik op Q zit. En dan komen ze binnen en dan kijken ze extra lang naar het scherm naar wat ik aan het typen ben of aan het lezen ofzo.. meestal laat ik het gewoon staan omdat ik denk what ever... maar soms klik ik het wel weg..:'D

    Meadow schreef:
    Oew, als mijn moeder mijn verhalen moest lezen zou ik me echt dood schamen. :X

    die ik schrijf wel, ja..:X

    Mijn moeder heeft mijn nu geinactiveerde serie ook gelezen.. maar die was niet zo erg. :')


    -

    Ik klik het al-tijd weg als mijn moeder/opa/oma kijkt. :'D


    -

    Endan? Mijn oma is fan van mijn gedichten x"D

    Ze heeft ze ooit per ongeluk gevonden en nu zit ze altij te zagen als ze me ziet, heb je een nieuw gedichtje geschreven?

    Egt °-°


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    O ja. En dat je moeder je gedichten gelezen heeft, heeft je dag niet verpest. Maar hoe jij er op reageert, verpest je dag. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Whipple schreef:
    (...)
    die ik schrijf wel, ja..:X

    bij mij óók een verhaal dat ik lees. Twincest, maar die twincest is nogal.. Uhh.. erg xD
    Moest mijn moeder die lezen.. Dan kan je alvast tot nooit meer Meadow zeggen. :'D


    Let the Night embrace you

    Ouders he. Altijd in je kamer romellen dat je er niet bent. Mijn moeder is ook zo. Ze was in mijn kamer bezig,maar algoe kwam ik toen juist terug van school ö Ik wil niet weten wat ik te horen zou hebben gekren als ze mijn verhalen zou gevonden hebben ö

    Liess schreef:
    So what? Mijn moeder heeft ook gedichten en verhalen van mij gelezen. Maar ik zit er niet mee. Ze geeft er commentaar over, zodat ik er ook wat aan kan veranderen. Dus ik zie je probleem nu niet echt, hoor.

    Er zijn gedichten die niet geschreven zijn om door anderen gelezen te worden en ik kan me dondersgoed voorstellen hoe klote dat voelt wanneer zoiets dus wel uitlekt.
    Dat is dus het probleem.


    No growth of the heart is ever a waste