• Hoi,
    ik heb morgen examen geschiedenis.
    En ik weet niet wat 'appeacementpolitiek' betekent. En probleem; dat gaat hij sowieso vragen.
    iemand die toevallig weet wat het betekend?
    -Als niemand het weet bel ik straks wel naar iemand uit mijn klas ofso...


    Get outta my head!

    Appeacementpolitiek is de politiek die gevoerd werd door Chamberlain (Groot Brittanie) ten tijde van het begin van de WOII

    dat misschien??


    Why don't you break my heart

    Zou het bij god en de duvel niet weten Oo
    Google weet raad. In de meeste gevallen dan :']
    Trouwens een kleine tip, wie weet helpt het: Als ze bij geschiedenis begrippen vragen - weet niet of dat zo is, heb nog nooit een examen geschiedenis gehad - en je het echt, maar dan ook echt niet weet, probeer te kijken naar de context van een woord en kom zo tot een oplossing. Bijvoorbeeld: informeel. In = niet. Formeel = officieel, etc.


    No growth of the heart is ever a waste

    Euh.. Ik betwijfel het, ik ben inde cursus van dit jaar nog geen ene Chamberlain tegen gekomen.

    hoewel het ongeveer zich situeert bij WOII, iemand een idee wat het inhoud?Ö


    Get outta my head!

    Aurelia schreef:
    Zou het bij god en de duvel niet weten Oo
    Google weet raad. In de meeste gevallen dan :']
    Trouwens een kleine tip, wie weet helpt het: Als ze bij geschiedenis begrippen vragen - weet niet of dat zo is, heb nog nooit een examen geschiedenis gehad - en je het echt, maar dan ook echt niet weet, probeer te kijken naar de context van een woord en kom zo tot een oplossing. Bijvoorbeeld: informeel. In = niet. Formeel = officieel, etc.
    Google vind niksxD


    Get outta my head!

    Undiscovered schreef:
    (...)Google vind niksxD

    Dat is omdt je het verkeerd gespeld hebt. Het is appeasement politiek. Ik heb het ff voor je gezocht. Hier staat er uitleg :')
    http://www.encyclo.nl/begrip/Appeasementpolitiek


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Philadelphia schreef:
    (...)
    Dat is omdt je het verkeerd gespeld hebt. Het is appeasement politiek. Ik heb het ff voor je gezocht. Hier staat er uitleg :')
    http://www.encyclo.nl/begrip/Appeasementpolitiek
    Dankje=D

    ... Ja mijn nota's van geschiedenis zijn zo onverzorgd dat ik moeite heb met alle woorden te lezenx']


    Get outta my head!

    Graag gedaan x')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    > Slotje. Je hebt antwoord gekregen, denk ik. Als je hem nog nodig hebt, open hem dan zelf maar weer. :'D


    Tanya is de beste.