• Op mijn school zit een jongen die ik leuk vind, maar ik wil zijn msn..
    Er gewoon op afstappen is geen optie omdat ik dat gewoonweg niet durf en mijn vriendinnen zie ik dat ook niet meteen doen. :X
    Dus.. Hoe kom ik aan zijn msn? :Y)
    Oja, via zijn vrienden gaat denk ik ook niet lukken. :Y)


    Let the Night embrace you

    uhm.. moeilijk... kan je niet via via... eraan komen?
    (cat)

    Heeft 1 van jou vriendinnen zijn msn mischien ?
    Dat had ik een keer , mijn vriendin heeft de jongen die ik leuk vind op msn , heeft ze hem toegevoegt bij het gesprek toen wou ie mij toevoegen !
    Dan kan ze dat ook doen :Y)


    .

    Poor Ellen toch xD


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    @Whipple: ik denk het niet, omdat zijn vrienden altijd rond hem hangen.


    Let the Night embrace you

    Euhm, begin op netlog eens met hem te praten en dan vraagt hij wel jou msn. [Ervaring] :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @marilena: Nope, de eerste keer toen ik hem zag, zagen mijn vriendinnen hem ook voor de eerste keer dus het zou me verwonderen als ze zijn msn moesten hebben. x)


    Let the Night embrace you

    Aangezien hij bij je op school is, is er vast wel IEMAND op jou school, waarvan jij de msn heb, die ook zijn msn heeft, weet het zeker.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Tranquillity schreef:
    Euhm, begin op netlog eens met hem te praten en dan vraagt hij wel jou msn. [Ervaring] :')

    Goed idee, maar dan moet ik hem wel nog op Netlog vinden. *Gaat zoeken *:Y)


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    @Whipple: ik denk het niet, omdat zijn vrienden altijd rond hem hangen.

    balen... ><
    sorry ik weet niet anders hooe.... of wacht... voeg hem toe op hyves en dan kan je zijn msn hebben... :Y) [die staan in zo'n lijst]

    Via hyves, gewoon doen! : D Is eerst eng, maar als je het eenmaal hebt gedaan valt het mee en ben je blij! : D Geloof me, ik heb er ervaring mee!


    You move me ......... Kurt

    Praat via Netlog of Hyves ofzo met hem, en dan als jij of hij weg moet gewoon zijn msn vragen. Als het klikt in dat gesprek dan geef hij het je vast wel [/ervaring]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    LotteLampje schreef:
    Aangezien hij bij je op school is, is er vast wel IEMAND op jou school, waarvan jij de msn heb, die ook zijn msn heeft, weet het zeker.

    Het probleem is dat ik niemand van mijn school op msn heb. :X


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    @marilena: Nope, de eerste keer toen ik hem zag, zagen mijn vriendinnen hem ook voor de eerste keer dus het zou me verwonderen als ze zijn msn moesten hebben. x)


    O , jammer !
    Maar zoals Spitfire zegt je kunt het via hyves proberen ! ( als je die van hem hebt ) .. Dan kun je hem zijn msn vragen het is dan iets minder eng omdat je hem niet ziet en je het gewoon kunt zeggen zonder voor schut te staan !
    Hij geeft hem vast wel zo eng zijn jongens ook niet :P


    .

    @Iedereen: Bijna niemand op mijn school kent hyves en ik heb het niet eens. :'D

    PS. Dankje iedereen die reageert. :)


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    @Iedereen: Bijna niemand op mijn school kent hyves en ik heb het niet eens. :'D

    PS. Dankje iedereen die reageert. :)


    Oo , dan werken mijn ideetjes ook niet


    .