• Ja, hoi.
    En ja je leest het. En lees je het niet, lees de titel ><
    Weetje wat het is met mij, ik raak alles kwijt, alles alles alles. En ik vergeet alles alles alles! En me zusje dus precies hetzelfde.
    Vanochtend ging ik naar school, en ik moest de sleutels voor me zusje achterlaten omdat ik later terug kwam van school. Er zijn maar twee bossen sleutels is het huis namelijk, ikzelf heb namelijk twee kwijtgeraakt.
    Maar goed, ik had hem dus in de postbus gedaan [/doe ik wel vaker], maar me zusje had hem niet gepakt. En nu is ie dus weg. En dus zitten we nu zonder keldersleutel. Zonder postsleutel zaten we al een tijdje, die had ik ook kwijtgeraakt, maar nu ben ik bang dat er mensen gaan inbreken omdat ze dus ook het huisnummer weten. :$


    ok

    MeidMeid, altijd problemen jij, maar daarvoor hoef je jezelf niet te vermoorden x'd

    Nieuwe slot misschien?

    Mag ik meehelpen jou te vermoorden dan x)
    Joking.
    Je vergeet je hoofd nog eens! Nee serieus, dat heb ik ook ik weet hoe irritant dat is >< Maar als je zo bang bent dat ze gaan inbreken zeg je dat toch tegen je ouders? Hun kunnen toch een ander slot laten zetten ?

    LilGoofy schreef:
    MeidMeid, altijd problemen jij, maar daarvoor hoef je jezelf niet te vermoorden x'd

    Nieuwe slot misschien?

    Maar dat kan niet meer nu. Het enige waar ik op hopen kan is dat mijn zusje die sleutels wél heeft meegenomen en ze op school is vergeten.
    <.<


    ok

    Conspiracy schreef:
    Mag ik meehelpen jou te vermoorden dan x)
    Joking.
    Je vergeet je hoofd nog eens! Nee serieus, dat heb ik ook ik weet hoe irritant dat is >< Maar als je zo bang bent dat ze gaan inbreken zeg je dat toch tegen je ouders? Hun kunnen toch een ander slot laten zetten ?

    Mijn moeder kan dat soort dingen niet.$:


    ok

    slot veranderen en jouw nooit meer een sluetel geven:X

    Hahhaa,

    ik ken dat ook hoor. ^^

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Mijn moeder kan dat soort dingen niet.$:

    Kun je daar voor niet iemand in huren? Ö


    You'll never dream alone. <3

    Ik ben mijn sleutel ook eens kwijt geraakt en toen hebben we het slot veranderd. :X


    Let the Night embrace you