• Hoi! Ik ben, zoals de titel al zegt, op zoek naar een cover voor een nieuw verhaal. Dit verhaal heet: PLL comes real.

    Samenvatting van het verhaal

    June Tarix is een PLL verslaafde. Ze kijkt elke week zoveel mogelijk afleveringen van deze serie. Alleen vlak na eenendertig augustus wordt alles anders. June wordt wakker op een bank, met een deken over zich heen. Er klinken vijf meidenstemmen van boven. De kamer waarin ze zich bevindt komt haar wel heel bekend voor en als ze dan eenmaal boven is, wordt het duidelijk. Een lang blondharig meisje doet een kamerdeur open. June herkent haar als de Alison DiLaurentis van seizoen 1, aflevering 1. Kan June de geheimen voor zich houden? Nog belangrijker is, moet ze Alison beschermen tegen die ene nacht?


    Ik heb zelf ook een cover gemaakt, maar ik ben hier niet tevreden over dus ik zou graag willen dat jullie er eentje maken!



    Punten die erop moeten:
    - Alison DiLaurentis, Aria Montgomery, Spencer Hastings, Hanna Marin, Emily Fields en June Tarix [Daria Sidorchuk]
    - Een televisiescherm waarop PLL wordt afgespeeld (deze hoeft niet persé, maar het zou een leuke toevoeging zijn)
    - Als achtergrond de schuur van de Hastings
    - Een verticale cover graag + een banner
    - De titel moet erop, maar het liefst ook een zonder titel
    - Als het zou kunnen een lipstick en een oogschaduw


    De cover die ik uitzoek, deze persoon krijgt tot en met de zomer een creatie naar keuze op mijn profiel! Je mag dus een van je eigen creaties kiezen, of die van een ander, en dan komt die tot de zomer op mijn profiel als bedankje!


    all because i liked a girl