• Hallo! =D

    Ik wil gewoon wat met jullie delen omdat ik me verveel,en ik het gewoon super stom vond.

    Nou kijk, Ik moest dus net naar de Ortho, En ik kom daar zo die wachtkamer in. En toen zat daar een meisje waar ik wel eens mee gepraat had, en ze noemt zich zelf Emo enzo. Nou oké dan.Maar omg, Gaat ze gewoon hardop tegen een vriendin van haar praten over prive dingen enzo terwijl de wachtkamer helemaal vol zat. Gaat ze zeggen 'Omg,.ik zag net zo'n lekker jongen hea! hij had zwart haar en was gewoon facking emo!' Zegt dat andere meisje zo 'hoe weet jij dat nou?' gaat ze zeggen omdat hij zwart haar heeft! O.o Me moeder zat me zo aan te kijken van omg dat kind spoort niet, en ik schoot dus bijna in de lach! x'D Maar ik kon het nog net inhouden,en serieus ze had echt zulke domme babbels wat niemand aangaat, en dan vertelt ze et gewoon.Ik vind haar gewoon een raar kind! O.o Ze doet er alles om om aandacht te krijgen. Komt er een hele oude kerel langs de ortho fietsen, gaat ze door de wachtkamer roepen van 'Omg wat een lekkere kerel!' En dat deed ze zowat bij elke kerel die langs kwam, zolang ze maar oud waren. En iedereen keeek haar zo aan van 'Omg'? Gaat ze ook nog eens een verhaal vertellen over haar vriendin die vertelde dat ze zwanger zou zijn, maar dat ze dat niet geloofde en dat soort shit. Nou serieus, ik kon me wel kapot lachen om haar gedrag, maar ik vond het egt verschrikkelijk aandacht te kort, en ze heeft gewoon een kut kop x'D


    Sorry,(A) Ik moest dit gewoon even met jullie delen,Ik verveel me en wou gewoon ff vertellen hoe sommigen Wannabe-emo's kunnen zijn,en aandacht te kort kunnen hebben! O.o


    Bedankt voor t lezen x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Ahahha omg. Die is emo. Waarom? Hij heeft zwart haar XDD


    I'd rather go naked than wear fur.

    Repeat schreef:
    Ahahha omg. Die is emo. Waarom? Hij heeft zwart haar XDD

    Jaa duh,Wist je dat nog niet? Elke mens met zwart haar is emo! O.o


    [/sarcasme]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb zo'n raar figuur in mijn klas die zichzelf 'Wanneby Emo' noemt ¬¬
    Ze weet niet eens wat emo is. iemand vroeg aan haar of ze wel weet wat het in houdt en dat wist ze niet ¬¬ Kan ik zo chagrijnig om worden.. echt wat een aandacht te kort ..

    wat een sukkelxD


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    Rawrdinox3 schreef:
    Ik heb zo'n raar figuur in mijn klas die zichzelf 'Wanneby Emo' noemt ¬¬
    Ze weet niet eens wat emo is. iemand vroeg aan haar of ze wel weet wat het in houdt en dat wist ze niet ¬¬ Kan ik zo chagrijnig om worden.. echt wat een aandacht te kort ..

    Omg,dat is echt zo zielig van dat mens! Dat meisje waar ik het over heb, kwam een keer bij me zitten en vroeg aan mij of ik emo was. Dus ik gewoon zo heel mooi 'Nee hoor, Ik ben gewoon mezelf zoals ik wil zijn'. x'D Ze vond me dus op een emo lijken omdat ik zwart haar had geverft,en me make up nogal zwart is! x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Oja,En ze speelde als een klein kind met van die lego blokjes! x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Confuse schreef:
    (...)
    Omg,dat is echt zo zielig van dat mens! Dat meisje waar ik het over heb, kwam een keer bij me zitten en vroeg aan mij of ik emo was. Dus ik gewoon zo heel mooi 'Nee hoor, Ik ben gewoon mezelf zoals ik wil zijn'. x'D Ze vond me dus op een emo lijken omdat ik zwart haar had geverft,en me make up nogal zwart is! x'D


    Whehe Levenloos ^^

    Rawrdinox3 schreef:
    (...)

    Whehe Levenloos ^^


    Inderdaad, en toen zei haar vriendinnetje eens wat geks gaat dat mens zeggen van 'doe even normaal! Je zet me voor schut en ik word gek van je' Toen dacht ik bij me zelf zo van, Nou dan moeten wij nu wel gek van jou zijn O.o en dat was ik ook ¬¬ Ik werd gek van dat mens.Ik had geen behoefte haar prive leventje aan te horen.En dan kijkt ze me ook nog zo aan met een big smile! O.o


    Sometimes it's best not to care.

    die heeft gewoon aandacht nodig (baby)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Diegene zal zich zo schamen als ze die fase eenmaal voorbij is...


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Diegene zal zich zo schamen als ze die fase eenmaal voorbij is...



    Hmm, Zij? Nee zij schaamt zich nooit! x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Zoals Aurelia zei: Ze gaat zich zo hard schamen als ide fase voorbij is +
    'Hoi, ik ben emo: Ik heb namelijk zwart haar!' dan is mijn moeder ook emo ;D

    whahahah cool,mijn konijn is emo. o.o


    We can only learn to love by loving.

    Hahaaaa x'D


    Never run out of reasons to smile...

    Fighter schreef:
    whahahah cool,mijn konijn is emo. o.o

    Mijn kat ook :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.