• « Super Human »

    'Wacht,’ zei de wetenschapper, waarna ze nog wat vloeistof aan het drankje toevoegde. Ze deed er nog een haar in en roerde het goedje nog even flink door elkaar. De wetenschapper overhandigde haar levenswerk en veegde wat zweet van haar voorhoofd.
    ‘Het enige wat we nu nog kunnen doen, is hopen.’


    Een groep wetenschappers uit Amerika hebben een groep tieners nieuwe genen gegeven. Hierdoor hebben ze nu speciale krachten. Deze kinderen zijn door de wetenschappers zorgvuldig uitgekozen. Ze waren allemaal zes jaar oud wanneer elk lid van hun families tragisch stierf. En een speciaal weeshuis, opgericht door de wetenschappers, stond klaar om de kinderen op te vangen. Dit weeshuis is zorgvuldig midden in een reusachtig bos geplaatst, waardoor de kinderen geen contact hebben met de buitenwereld. Ze hebben geholpen hun krachten te ontwikkelen en ze opgevoedt als hun eigen kinderen.

    In de RPG zijn alle kinderen nu 18 jaar oud. Eigenlijk gebeurt er niets bijzonders dat hun levens beïnvloedt ofzo. We volgen gewoon hoe de personages om gaan met hun krachten en hoe het is om zover van de bewoonde wereld opgevoedt te worden,



    « Meisjes »
    • Rose Taylor Verjana - DeIevingne - 1.7
    • Emma Sarah Romanov - Yetti - 1.7
    • Chloe Isabelle Mellory - Waterhouse - 1.3
    • Yulianna Alisa Anna Vakrov - Saith - 1.10
    • Chevanna Elaine diAngelo -Little_Liars - 1.2
    • Thalia Woringthon - Lypophrenia - 1.3
    • Calyce Dirce Caia - Miyano - 1.10
    • Zepherine 'Zeph' Marinah Velarde - Awe - 1.5
    • Robin Emmaline Connor - LittleNinja - 1.8
    • Susanne 'Suus' Lily Leviathan - Meje - 1.7
    • Aurora Winters- Nereid - 1.8
    • Gereserveerd - Hecuba

    « Jongens »
    • Charles Aldertree - Beckendorf - 1.6
    • Romano Cédric Moriconi - Raccoon - 1.3
    • Thomas Raphael Johnson - Fortis - 1.14
    • Chester Christopher Crust - Xya - 1.5
    • Gereserveerd - Aire
    • Zachary Nikolas Romanov - Crucifix - 1.6
    • Gereserveerd - Hecuba

    « Wetenschappers »
    • Alice Grace Elenor - DeIevingne - 1.4
    • Gereserveerd - Hawking


    « Krachten »
    De kinderen hebben elk twee krachten, de wetenschappers niet.
    De krachten hieronder zijn ideeën, je mag natuurlijk ook zelf een kracht verzinnen.
    = gereserveerd/bezet.
    • Terrakinesis - het element aarde beheersen. Awe
    • Pyrokinesis - het element vuur beheersen. Yetti
    • Cryokinesis - het element water beheersen.Lypophrenia
    • Aerokinesis - het element wind beheersen.
    • Telekinesis - voorwerpen manipuleren met je gedachten. Saith
    • Chronoprohiberis - de tijd kunnen stoppen maar zelf kunnen bewegen. Crucifix
    • Weather Manipulation - het weer manipuleren. LittleNinja
    • Herbaphony - met planten kunnen communiceren.
    • Ecokinesis - de natuur kunnen manipuleren. Xya
    • Size Enhancement - de grootte van voorwerpen kunnen veranderen.
    • Electrokinesis - electriciteit beheersen. Aranyhid
    • Healing - personen helen. Lypophrenia
    • Teleport - teleporten. Waterhouse
    • Typhokinesis - rook manipulatie.
    • Invisibility - onzichtbaarheid.
    • Intangibility - door solide voorwerpen kunnen bewegen. Awe
    • Gyrokinesis - zwaartekracht manipulatie.
    • Voodoo - levende voodoo pop zijn. Miyano
    • Shapeshifting - in een dier of voorwerp veranderen. Aire
    • Biokinese - je lichaam manipuleren.
    • Ferrikinesis - ijzer manipuleren.
    • Conjuration - voorwerpen en dergelijke creëeren.
    • Shared Vision - andermans zintuigen gebruiken.
    • Astral Projection - geest en lichaam scheiden. Aire
    • Shattering - voorwerpen exploderen. Meje
    • Erobokinesis - schaduwen manipuleren. Tadashi
    • Oneirokinesis - dromen binnenkomen en manipuleren. Raccoon
    • Levitation - zweven of vliegen. Miyano
    • Super Strength - erg sterk.
    • Fast - sneller zijn. DeIevingne
    • Endurence - nooit moe worden van activiteiten.
    • Night Vision - in het donker kunnen zien.
    • Mind Manipulation - gedachten en herrineringen manipuleren. Saith
    • Illusion - mensen laten geloven dat ze zich in een compleet andere omgeving begeven. Fortis
    • Pain Illusion - brandende mentale pijn creëren.
    • Animal Communication - met dieren communiceren. Hecuba
    • Flexibility - onmogelijke lenigheid. Waterhouse
    • Enhanced Hearing - bovenmenselijk gehoor.
    • Enhanced Smell - bovenmenselijke reuk.
    • Enhanced Touch - bovenmenselijke aanraking.
    • Enhanced Vision - bovenmenselijk zicht.
    • Telepathy - communicatie of gedachten horen. DeIevingne
    • Pathokinesis - gevoelens manipuleren. Crucifix
    • Lie detection - weten wanneer er wordt gelogen. Xya
    • Laser Projection - licht en lasers creëren.
    • Microwave protection - iemand hersenen verbranden. Meje
    • Siren - magische stem. Yetti
    • Pain Dissapearance - pijn verwijderen. LittleNinja
    • Mental shield - een mentaal schild, waardoor mentale krachten niet bij jou werken. Raccoon
    • Shield - een magisch schild om je heen produceren. Fortis
    • Mirror - krachten kaatsen af en werken op je tegenstander. Colonel
    • Prehensile - haar manipuleren.
    • Freeze vision - objecten laten bevriezen met je blik. Hecuba
    • Mediumship - met doden communiceren. Colonel
    • Necromantie - doden tot leven wekken. Tadashi
    • Possesion - iemands lichaam betreden.
    • Density Control - objecten/personen lichter of zwaarder maken.
    • Portal Creation - portalen naar een andere plaats creëeren.
    • Sublimation - veranderen in mist. Aranyhid


    « Invullijstje »
    Minimaal 700 woorden.
    Naam: (volledige naam)
    Bijnaam: (dit kan te maken hebben met krachten die ze hebben)
    Leeftijd: (alleen voor wetenschappers; de kinderen zijn allemaal 18)
    Innerlijk: (uitgebreid)
    Uiterlijk: (omschrijving + foto)
    Gaves: (2 gaves, omschrijf ze ook)
    Zwaktes: (elke gave moet natuurlijk ook zwaktes hebben)
    Geschiedenis: (wat hebben ze gedaan in het huis? Enige gebeurtenissen)
    Relaties: (wat voor relaties heeft je personage met anderen)
    Extra:(extra info dat niet in de andere kopjes past)


    « Faceclaims »
    Cara Delevingne - DeIevingne
    Lucy Hale - Aranyhid
    Sasha Pieterse - Yetti
    Jamie Bower Campbell - Markey
    Ashley Benson - Lyphrophenia
    Torrey DeVitto - DeIevingne
    Shailene Woodley - Awe
    Kaya Scodelario - Meje
    Julian Morris - Aranyid
    George Shelley - Aire
    Logan Lerman - [/q]Colonel[/q]
    Megan Fox - LittleNinja
    Dylan O'Brien - Tadashi


    Geen inspiratie voor een FC? Klik.
    Geen inspiratie voor een naam? Klik.

    « Het Weeshuis »
    Het weeshuis bevind zich midden in een enorm bos, afgelegen van de bewoonde wereld. De wetenschappers laten af en toe een helikopter komen met alle benodigheden voor het leven. De kinderen worden aardig vrijgelaten en hebben een redelijk goed leven. De wetenschappers geven ze les, niet alleen in de normale school dingen maar ook in het ontwikkelen van hun krachten. De kinderen zijn gek op de wetenschappers en zien hun als hun echte ouders.
    « Indeling Weeshuis »
    Op de begane grond zijn de aankomsthal, eetzaal en leefkamer - een soort reusachtige woonkamer - te vinden. De aankomsthal is redelijk groot en geeft doorgang tot de andere verdiepingen. De eetzaal is ook erg groot, met ronde tafels gevuld en een lange buffettafel loopt langs de muur met het eten. Op de eerste verdieping gewone klaslokalen en de vertrekken van de professors. Op de tweede en derde verdieping zijn de slaapkamers van de kinderen te vinden. Elke slaapkamer bestaat standaard uit een bed, bureau, kast en wasbak. Voor de rest zijn de leerlingen vrij ze zelf te decoreren. Op beide verdiepingen zijn ook douches en wc's te vinden. Vuile was wordt in de wasbakken bij de douches gegooit.
    Er staat op hun gebied nog een apart gebouw voor het trainen met gaves. Dit gebouw is enorm bijzonder en practisch gezien zou het eigenlijk onmogelijk moeten zijn. Het bestaat uit een simpele kamer, maar de inhoud ervan verandert naar wat degene die erin komt trainen nodig heeft. Stel, iemand met watergaves komt binnen, er zal misschien wel een riviertje gecreërd worden.
    « Gang van Zaken »
    In de weekends zijn de kinderen vrij en kunnen ze doen waar ze zelf zin in hebben.
    De eetzaal is in het weekend altijd open. Doordeweeks alleen tijdens de afgesproken lunchtijden.
    Lesrooster:
    7:00 - 8:30 » ontbijt.
    8:45 - 12:00 » basis lessen, waarin normale dingen zoals lezen en schrijven behandeld worden.
    12:00 - 13:15 » lunch.
    Daarna ben je in principe vrij om je eigen gaves te beoefenen tot 15:00. 1 keer per week krijg je een uur privéles in het Traingebouw.
    Hierna is iedereen vrij te doen wat ze willen.
    17:30 - 19:00 » avondeten.
    23:00 » lichten uit.
    « Gebied »
    Het weeshuis staat op een grote open plek, met een grasveld en een redelijk groot meer. Voor de rest alleen maar bos. Iedereen mag het bos in, maar als ze verdwalen is het hun eigen schuld. De kinderen hebben zelf schommels en andere speeltoestellen gebouwd toen ze klein waren. Ook staan er genoeg bankjes en klimbomen.


    « Regels »
    • Minimaal 100 woorden per post.
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    • Geen ruzie.
    • ABN is verplicht.
    • Geen OOC in het speeltopic. Daar is het praattopic voor.
    • Maximaal 2 personages.
    • Houdt de jongens en de meisjes een beetje gelijk.
    • Het zou fijn zijn als de reservaties meteen / z.s.m. ingevuld worden.
    • Maar het belangrijkste: have fun (:
    Praattopic.

    « Begin »
    Het is zaterdag ochtend, acht uur. In de weekenden is iedereen vrij om te doen wat ze willen. Het trainingsgebouw is open, en de leerlingen mogen alle kanten op gaan. Het ontbijt buffet wordt gesloten om 11 uur, en om half 12 zal het middag buffet al weer klaar staan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 12:18 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    MT


    take me back to the basics and the simple life

    Mijn topics ^^


    -

    [Mon topieks!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mt^^


    be gay do crimes

    MT


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mon topics :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben nu bezig met iedereen persoonlijke berichtjes te sturen dat het Speeltopic is geopend, dus het kan best dat je al geMT'd hebt, maar dat je alsnog een berichtje krijgt ^^.


    “A queen will always turn pain into power.”

    [Nice, MT ^^]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    × • × • ×      Rose Taylor Verjana      × • × • ×
    Super Snelheid • Telepathie


    Het zonnetje schijnt door een kier van de gordijnen, en laat die stomme straal daardoor maar net bovenop mijn gezicht zitten. Zuchtend en kreunend pak ik een kussen en leg druk dat tegen mijn hoofd, maar het kwaad is al gedaan. Bovendien raak ik al snel in ademsnood en dus ga ik maar rechtop zitten, terwijl ik mijn ogen met moeite open probeer te krijgen. Eén blik in de reusachtige spiegel naast mijn bed laat alweer zien dat ik er niet uit zie. Mijn haar ziet eruit alsof ik mijn vinger in een stopcontact heb gestoken, en het feit dat ik veel meer slaap nodig heb dan ik kan krijgen is duidelijk te zien aan mijn gezicht. Met moeite bevrijd ik mezelf uit mijn cocon aan dekens. Ik slaap nogal wild en druk, dus het is al heel wat dat ik wakker wordt in mijn eigen bed in de plaats van op de wc ofzo.
    Nadat ik even heb gedouched en aangekleed ben, trek ik mijn schoenen aan - wat meer werk is dan je zou verwachten, aangezien ik met mijn gave high-tech schoenen nodig heb die hartstikke strak enzo moeten - en loop de gang op. In de plaats van mijn supersnelheid te gebruiken, loop ik heel erg langzaam door de hal. Mijn telepathie gebruik ik om te luisteren naar de gedachtes van iedereen om me heen, maar de meesten liggen nog in dromenland. Uiteindelijk besluit ik maar gewoon naar beneden te gaan. Met een heel snel tempo race ik de trappen af, en kom precies 0.417 seconden na mijn beslissing aan in de zaal. Dankzij mijn supersnelheid ben ik ook erg goed met tijd, en dat vind ik zeker geen probleem.
    Eenmaal in de zaal haal ik slechts een grote kop koffie en plof neer op een stoel. Eten komt later wel, maar koffie eerst.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Z E P H Y R I N E       "Z E P H"       M A R I N A H       V E L A R D E

    Terrakinesis • Intangibility • Outfit

    "Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."







    Voor de zoveelste keer draai ik me om in mijn bed. Ik had geen oog dichtgedaan vannacht, wat vreemd was, gezien ik altijd al had geslapen als een roosje. Uiteindelijk besloot ik mijn gesloten ogen te openen en al kreunend rechtop te gaan zitten, en mijn bed kraakte vrolijk met mij mee. Ik laat mijn blote voeten op de aarden grond in mijn kamer zakken, en sluit mijn ogen als teken dat ik de aarde prettig vind onder mijn voeten. Mijn kamer was aangepast aan mijn krachten, waardoor de vloer van mijn kamer van aarde was gemaakt en ik geen deur had naar het kleine badkamertje wat aangesloten was op mijn kamer. Ik kon inmiddels door muren heenlopen, dus deuren waren niet nodig. Enkel wel een kamerdeur, gezien anderen wel mijn kamer binnen moesten komen.
    Ik sta op en rek mij uit, waarna ik naar mijn kledingkast loop om mijn zeegroen-satijnen nachtjapon in te wisselen voor mijn dagelijkse puberkleding. Al jaren had ik op dit 'instituut' gezeten, en al jaren had ik het hier prima naar mijn zin. Ik had veel vrienden, ik werd goed behandeld, alles. Het enige wat ik miste was mijn familie, die twaalf jaar geleden is overleden aan de onverwachtse gebeurtenis van het springen van de pijpleidingen in ons huis. Bij de herinnering voel ik tranen in mijn ogen opwellen, maar algauw veeg ik deze weg. Ik zal me ooit over die gebeurtenis heen moeten zetten.
    Ik loop door de muur heen naar mijn kleine badkamertje en leg mijn uitgekozen kleding voor vandaag op het kleine stoeltje naast de douche, en stap dan het douchehokje in om even later de warme waterstralen over mijn lichaam te laten glijden. Ik gebruik mijn goede oude shampoo van L'Oréal, de shampoo die ik het prettigst vind van allemaal, en een zeepje wat geen merk heeft.
    Als ik klaar ben met mijzelf opfrissen droog ik mijn lichaam af en kleed ik mij aan, waarna ik voor mijn spiegel mijn haar begin te föhnen en het door begin te kammen. Ik doe een klein laagje gitzwarte mascara over mijn wimpers en breng een lichte eyeliner aan, en ben dan klaar met mijn make-up voor vandaag. Ik doe mijn haren in een paardenstaart, gezien ik van plan ben om vandaag mijn skills te gaan verbeteren. Mijn maag begint ongelooflijk te knorren, wat voor mij het teken is om naar het ontbijt-buffet beneden te gaan, wat ik ook direct doe.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    [Aranyhid went Little_Liars]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    × • × • ×      Rose Taylor Verjana      × • × • ×
    Super Snelheid • Telepathie


    Ik heb mijn koffie nog niet eens half leeg, of een nieuw persoon komt de ontbijt zaal binnen. Het is Zepherine, oftewel Zeph, een goede vriendin. Het meisje is erg lief, en kan mijn eeuwige hyperactiviteit aan.
    'Heey, Zeph!' roep ik vrolijk, bij het zien van het meisje. Met mijn voet duw ik de stoel tegenover mij naar achteren, als teken dat ze daar kan komen zitten als ze wilt. Helaas ben ik iets te enthousiast en duw de stoel een beetje te hard, waardoor hij door glijdt naar de tafel erachter en er tegenaan knalt.
    'Oeps,' zeg ik, grinnikend. Ik sta op, pak de stoel, zet hem terug en ga weer zitten, en dat allemaal nog sneller dan dat ik naar beneden kwam. Oh, ik houd van mijn super snelheid.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Z E P H Y R I N E       "Z E P H"       M A R I N A H       V E L A R D E

    Terrakinesis • Intangibility • Outfit

    "Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."







    Als ik Rose mijn naam hoor roepen schieten mijn mondhoeken vrijwel direct omhoog en vormt mijn gehele mond een stralende lach. Rose was een hele goede vriendin van mij, en ik kon dan ook erg goed met haar opschieten. Doordat wij allebei nogal te veel energie hebben konden wij het de eerste dag hier al goed vinden met elkaar, en dat is eigenlijk altijd wel zo gebleven.
    Pas als ik zwaaiend naar haar toe loop merk ik dat ik, zoals gewoonlijk, drie kleine rotsblokjes een paar centimeter boven mijn rechterhand heb zweven, en deze drie rotsblokjes liet ik met het zwaaien kapot vallen op de grond. "Woops," mompel ik zacht en half grinnikend. "Haha, ook goedemorgen, Rose," zeg ik, nog steeds lachend, als ik aan de stoel tegenover haar aanschuif die ze daarnet nog te hard naar achteren heeft getrapt. Ik haal opnieuw drie rotsblokjes uit de grond en laat deze rondzweven boven mijn rechterhand, iets wat ik tegenwoordig automatisch doe. Het doel is om niet in de stress te raken en de blokjes te verkruimelen, en deze dan ook zolang mogelijk heel te houden, iets wat mij mijn geduldigheid heeft gegeven.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either


    C A L Y C E       D I R C E       C A I A
    — Voodoo — Levitation —



    Ik liep over oud hout heen en hoorde takjes kraken. Mijn ogen flitste even naar de horizon waar de zon vandaan was gekomen. Het was vroeg. Maar ik wist dat ik al ruim een uur op was. Ik stopte mijn pas en bekeek mijn armen voor een moment. Ze zaten onder de wonden. Hoogst waarschijnlijk gecreëerd door de val die ik vanochtend had gemaakt. Ik bekeek het bloed en liet een kleine zucht. Ik nam een kleine aanloop om vervolgens door een aantal takken een te zweven. Toen ik boven de bomen was zag ik dat het nog maar een klein stukje was naar het huis. Ik begon te zweven richting het huis met een wat snelle snelheid. Ik dacht na en liet mijn fantasieën het betere van mij nemen voor de 'snelle' vliegreis.
    'Home.. Sweet home.' Ik fluisterde de woorden met een kleine glimlach toen ik mij liet neer zweven voor de deur. Ik deed de deur open en ik probeerde de krakende geluiden te negeren. Ik liep naar de trappen en ga vervolgens direct naar mijn kamer. Ik pakte de EHBO kist die ik al lang geleden had gekregen van de wetenschappers en haalde er een aantal rollen verbanden uit samen met een stukje tape. Ik draaide mijn lichaam een kwartslag en liep naar mijn nachtkastje waar ik mijn toilet tas vanaf pakte en pakte vervolgens uit mijn klerenkast een paar kleren. Niets te moeilijk. Een zwarte broek en een donkerblauwe blauwe sweater, ook wat schoon ondergoed en een handdoek. Met alle spullen die ik nodig heb loop ik naar de douches. Na het douchen trok ik mijn kleren aan. Ik hield mijn mouwen van mijn sweater omhoog en bekeek de wonden die zich hadden verspreid over mijn onderarmen. 'Ze zouden nu schoon moeten zijn.' fluisterde ik zachtjes tegen mijzelf terwijl ik mijn vingers liet gaan over de wonden. Ik gooide mijn vieze was in de wasmand en begin mijn armen te verbinden terwijl ik de trap afliep. Toen ik beneden was liep ik de eetzaal binnen en zag Rose en Zephyrine zitten. Een goedemorgen verliet mijn lippen en ik schonk de twee een vriendelijke glimlach. Het overige verband da ik had overgehouden van het verbinden stopte ik onder het andere verband. Vervolgens pakte ik het tweede verband rolletje en begon mijn andere arm te verbinden terwijl ik het buffet bekeek. Toen ik klaar was met met mijn andere onderarm te verbinden pakte ik een bord en pakte een paar witte sneetjes brood en wat aardbeien jam. Ook pakte ik wat thee en vervolgens liep ik naar een onbemande tafel om te beginnen met mijn ontbijt.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 12:44 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial