• whaha. sorry ik kwam het net tegen vind het zo grappig

    Lady GaGa zou graag verder gaan met de Jonas Brothers dan alleen uitgaan en dansen. Ze vindt dat de jongens zich wat losser moeten gedragen en zou een kwartetje met de jongens willen doen. Zo zij GaGa in een interview:

    “I love the Jonas Brothers, they’re very talented. I met them once. I’d like to have a foursome with them.” - Britain’s Daily Star [vertaling : ik hou van JB,Ze zijn erg getalenteerd,ik heb ze ooit ontmoet. ik zou wel een kwartet met ze willen hebben]

    Daarmee vinden we het toch raar, de jongste van de Jonas Brothers (Nick Jonas) is tenslotte nog maar 16 jaar oud. GaGa zou graag het bed met hun willen delen en de jongens ontmaagden. Moeder Jonas is woest en beloofd er alles aan te doen om te zorgen dat haar zonen hun maagdelijkheid niet verliezen voor ze getrouwd zijn.

    De kans is echter klein dat Joe Jonas interesse heeft, want hij is onlangs gezien met zijn nieuwe vriendin Camilla Belle.


    sorry vind hem wel masterlijk =3


    We can only learn to love by loving.

    Ik hoorde het 2 weken trg ofzo bij TMF, kijk dit nou ='D Like omg.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Whaha, zij verdient zwaar beter dan de JoBro's! Maar ik geloof niet dat ze dit zo precies heeft gezegt, 't zal wel een grapje zijn geweest.
    xx.


    -

    Go GaGa, go GaGa. _O_

    Ik wist het al .. maar het blijft hilarisch :')


    .

    Nou dan is ze lekker telaat ik heb Joe al ontmaagd hoar o.o


    You touch my tralala ! :W

    Iewl,
    Eerst van die vreemde/vieze videoclips [irriteer ik me aan, elke keer als het op TMF/MTV komt kán ik gewoon níet kijken] & nu wil ze een kwartet met de JB. :X


    hoi, jij bent leuk.

    Heb het net ook gelezen. Best wel komisch. En zielig.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vindt dit heel erg repectloos naar de jonas brothers
    Zij hebben een belofte gedaan aan hun ouders en houden zich eraan
    En dan gaat Gaga even zeggen van ja ik ontmaagde ze wel alsof het niets is
    Ik ben geen fan van ze maar dit is respectloos.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Carnage schreef:
    Vind haar echt een hooker, sorry hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    hahaha
    ik zou het zo grappig vinden als het nog echt gebeurd ook x'D
    wat dus never gebeurd maar boeie.


    -

    het gaat echt niet goed met dat mens :X


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Haha xD

    dat is echt iets wat je moet zeggen over jongens waarvan er 1 (of 2?) nog minderjarig zijn en tot aan het huwelijk maagd willen blijven ^^

    Maar anyway: met deze uitspraak heeft ze weer eens aandacht gekregen, and I guess that's gaga? Niets tgn haar of zo hoor

    Tja ze.. valt nou eenmaal op jongens die ietwat verwijfd zijn


    Life is hard and then we die

    Ik zie het al helemaal voor me. 8D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.