• whaha. sorry ik kwam het net tegen vind het zo grappig

    Lady GaGa zou graag verder gaan met de Jonas Brothers dan alleen uitgaan en dansen. Ze vindt dat de jongens zich wat losser moeten gedragen en zou een kwartetje met de jongens willen doen. Zo zij GaGa in een interview:

    “I love the Jonas Brothers, they’re very talented. I met them once. I’d like to have a foursome with them.” - Britain’s Daily Star [vertaling : ik hou van JB,Ze zijn erg getalenteerd,ik heb ze ooit ontmoet. ik zou wel een kwartet met ze willen hebben]

    Daarmee vinden we het toch raar, de jongste van de Jonas Brothers (Nick Jonas) is tenslotte nog maar 16 jaar oud. GaGa zou graag het bed met hun willen delen en de jongens ontmaagden. Moeder Jonas is woest en beloofd er alles aan te doen om te zorgen dat haar zonen hun maagdelijkheid niet verliezen voor ze getrouwd zijn.

    De kans is echter klein dat Joe Jonas interesse heeft, want hij is onlangs gezien met zijn nieuwe vriendin Camilla Belle.


    sorry vind hem wel masterlijk =3


    We can only learn to love by loving.

    Lol :''D

    Pfhahahahaha. Maar willen de JoBro's dat ook? Guess not.


    It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt.

    Dan eh, heb ik liever alleen Nick.


    I'd rather go naked than wear fur.

    omg geniaal!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik wist al dat GaGa slechte smaak had, maar nu gaat ze er toch écht over. :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ik geloof er geen flikker van wahaha x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Yukari schreef:
    Lol :''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vond Lady Gaga altijd al een gek mens, maar nu is ze helemaal doorgedraait :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tsja, ik zou ook wel een nacht met Toivonen willen doorbrengen.

    In mijn fantasie dan.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 17:41 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben er vrij zeker van dat GaGa dit met een grote grijns op der gezicht zei, alsin dat het een grapje was. :'D

    Maar de hele wereld moet het natuurlijk weer opblazen. (:

    @ Hierboven: Ja inderdaad lol. Als iedereen serieus nam wat ik zei zouden diegenen in het gekkenhuis belanden. Of ik...


    No growth of the heart is ever a waste

    zedoen het toch niet voor het huwelijk ze hebben zo'n speciale ring. en misschien is dit nieuws zo gemaakt dat ze overdrijven jwz misschien wilde ze alleen samen muziek maken.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Omg camilla belle gaat ook met iedereen.. eerst die nick ofzo dan robert patz en nu weer die ander :']...


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."