• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen zouden sneller uit huis moeten kunnen worden geplaatst.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    BAM!

    Ja, maar alleen als het écht erg is. Als het kind mishandelt word ofzo. Niet bij zomaar een ruzie.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    KirstenSnaps schreef:
    Aan de ene kant eens. Andere kant oneens. Ik vind dat ze moeten kijken naar wat het kind mentaal en fysiek aankan. En niet zomaar bij het eerste accefietje het gezin uit elkaar moeten trekken.


    None but ourselves can free our minds.

    Geen mening.


    No growth of the heart is ever a waste

    KirstenSnaps schreef:
    Aan de ene kant eens. Andere kant oneens. Ik vind dat ze moeten kijken naar wat het kind mentaal en fysiek aankan. En niet zomaar bij het eerste accefietje het gezin uit elkaar moeten trekken.


    dat vind ik de beste oplossing xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ik weet niet niet, het licht tog een beetje aan de situatie denk ik


    I believe i can <3

    Ik weet niet precies hoe het er nu aan toe gaat, dus ik zeg maar niks.


    I clicked my heels and wished for you.

    Je bedoelt daar toch mee dat als ze uit huis geplaatst moeten worden dat ze dan niet helemaal op een wachtlijst komen?
    Of wél dat ze voor hun 18de uit huis mogen?


    Als je maar een ananas hebt..

    Wel als het thuis niet veilig is, als het kind een betere toekomst heeft als het uit huis word geplaatst

    oneens...

    KirstenSnaps schreef:
    Aan de ene kant eens. Andere kant oneens. Ik vind dat ze moeten kijken naar wat het kind mentaal en fysiek aankan. En niet zomaar bij het eerste accefietje het gezin uit elkaar moeten trekken.


    -

    ik vind van wel want dan hebben de gezinnen sneller rust en kunnen ze ergens anders leren hoe ze ruzie en andere dingen meoten aanpakken want andere dingen helpen vaak niet.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    ...Als ze weg willen mogen ze eerder weg maar als ze wille blijfe mogen ze blijfen wat jezelf wilt :P

    -Xx-Inori/Gaara/Naruto/Hidan/Tobi


    Caramelldansen & Yaoii Till You Die <3 ~KO KO DI WA

    Voor een deel mee eens, als het kind zelf aangeeft uit huis geplaatst te willen worden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als ze hem/haar te laat uit huisplaatsen zijn ze de boeman,als ze het te vroeg doen zijn ze ook de boeman.Het is toch nooit goed,mensen moeten alttijd een boeman hebben en dat zijn altijd de autoriteiten.Dat zie je ook bij politie.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Nee. Wat als ze nu fout zitten?


    Where there is a sea there are pirates...