• in real, not on facebook.
    Serieus, als je een leuke jongen ziet praat er dan persoonlijk mee! Ik weet dat het eng is maar ik vind internetrelaties zo absurd.. Als hij je leuk vind online gaat hij dat ook gewoon doen wanneer hij je ziet. Dus hierbij, ga meer buiten en ga minder op MSN,Facebook,hyves,.. serieus, het is het waard


    All I have in life, is my imagniation.

    Nou, ik ben heel blij dat msn en facebook bestaat aangezien mijn vriend 3 uur verderop woont. (cat)
    Oordeel niet zo snel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nou, ik ben heel blij dat msn en facebook bestaat aangezien mijn vriend 3 uur verderop woont. (cat)
    Oordeel niet zo snel.


    dDit, vervang vriend door vriendin, en verrander 3 uur even door engeland.

    Maar goed. Ik vind dat je een beetje snel oordeeld, zeker omdat sommige situaties heel anders zijn dat je je ze voorsteld.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Correctie: Live your life

    Ik vind internetrelaties nog niet zo erg als je elkaar maar eens ziet. Als je die persoon toch nooit zou zien, begin er niets mee.. Is moeilijk mee te leven en krijg je achteraf spijt van.

    Maar mensen moeten idd meer buiten komen dan steeds achter hun pc!


    Ik wil een tuin vol egels

    your life zie ik ook net, mega spellingsfout..damn :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Assassin schreef:
    Nou, ik ben heel blij dat msn en facebook bestaat aangezien mijn vriend 3 uur verderop woont. (cat)
    Oordeel niet zo snel.


    Maar je ziet hem toch? Ik heb het over relaties waar mensen elkaar alleen maar zien via webcam, of gewoon nooit. Dat is toch absurd? 24/7 voor de pc zitten is niet leven hoor, dan ben je een plant.


    All I have in life, is my imagniation.

    Nou, ik vind het anders wel echt ongelooflijk handig. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Fog schreef:
    (...)

    Maar je ziet hem toch? Ik heb het over relaties waar mensen elkaar alleen maar zien via webcam, of gewoon nooit. Dat is toch absurd? 24/7 voor de pc zitten is niet leven hoor, dan ben je een plant.


    Ja, dat is waar. Maar sommigen zien elkaar echt maar zelden en dan kan het alsnog wel echte liefde zijn, die gewoon de tijd en afstand moet overwinnen tot ze samen kunnen zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar. Maar sommigen zien elkaar echt maar zelden en dan kan het alsnog wel echte liefde zijn, die gewoon de tijd en afstand moet overwinnen tot ze samen kunnen zijn.




    Dat wilde ik even toevoegen aan je bericht. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    (...)



    Dat wilde ik even toevoegen aan je bericht. :Y)


    I agree.


    Your make-up is terrible

    Mijn relatie heeft zich zo'n beetje ontwikkeld via MSN. En ik ben nu al ruim anderhalfjaar samen met mijn achterbuurjongen! Hihi :$


    Bored.

    Maeleena schreef:
    (...)



    Dat wilde ik even toevoegen aan je bericht. :Y)



    volledig mee eens
    als een klein afstandje een relatie al niet overleefd betekent dit veel

    Assassin schreef:
    Nou, ik ben heel blij dat msn en facebook bestaat aangezien mijn vriend 3 uur verderop woont. (cat)
    Oordeel niet zo snel.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)


    Eh, anderhalf maar bij jou. :Y)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Eh, anderhalf maar bij jou. :Y)
    Neup, 2,5/3 uur van deur tot deur. Ligt er ook aan hoe laat je weg gaat. 11 uur savonds is niet echt het ideale tijdstip xD [/kwas om half 3 thuis, laatste bus gemist, oeps]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Neup, 2,5/3 uur van deur tot deur. Ligt er ook aan hoe laat je weg gaat. 11 uur savonds is niet echt het ideale tijdstip xD [/kwas om half 3 thuis, laatste bus gemist, oeps]


    Haha nee. Vanaf je moeders huis, is het 5 minuten lopen, anderhalf uur met de trein, hooguit 20 minuten met de metro, 10 minuten lopen naar zijn huis. Kom je op 2 uur. :Y)

    Heheh, niet zo slim Annick.


    Your make-up is terrible