• Het is nog niet eens twaalf uur uit met exvriend Doug, en ze is al zoenend gespot met voetballer C. Ronaldo.
    $
    Damn, ik vind het zielig voor Doug jongen. 8X
    Edit: Paris Hilton is van plan binnenkort een bezoekje aan Madrid te brengen. Dit zou ze haar beste vriendinnen hebben verteld, meldt de Britse krant The Sun. De hotelerfgename bracht onlangs de nacht met de Portugese topvoetballer door en heeft duidelijk haar zinnen op hem gezet. Eerder werd bekend dat Paris Cristiano zou hebben toegefluisterd 'dat ze samen groter en rijker zouden kunnen worden dan David en Victoria Beckham'. Of Cristiano haar enthousiasme deelt in dit ambitieuze plan is niet bekend.
    Bron: http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=55894
    .



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link.)


    ok

    jup ik heb het gezien bij msn
    maar ik weet niet of het waar is

    x

    Dat meen je toch niet? Die twee een stel? Omg >.<

    xCIxTHx schreef:
    jup ik heb het gezien bij msn
    maar ik weet niet of het waar is

    x

    Ik heb het ook van msn. :')
    Maar ik vind dat Paris wel heel snel een een ander neemt.


    ok

    stond dat niet al eerder op msn


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Ik heb het ook van msn. :')
    Maar ik vind dat Paris wel heel snel een een ander neemt.

    Ja precies. En dat nu net precies nadat Cristiano voor veel geld is aangenomen bij andere club. It's Just About The Money

    Fashion schreef:
    (...)
    Ja precies. En dat nu net precies nadat Cristiano voor veel geld is aangenomen bij andere club. It's Just About The Money

    Hé, ja. Dat kan. :')
    Maar ik bedoel, Paris die heeft ook niet bepaald weinig geld.


    ok

    ah, bij Paris betekent het volgens mij nooit veel..

    Paris Hilton en Doug Reinhardt zijn uit elkaar. Erg vindt Paris dat blijkbaar niet, ze kuste al met Cristiano Ronaldo.
    Aldus Joepie


    I found myself in Wonderland.

    Fashion schreef:
    (...)
    Ja precies. En dat nu net precies nadat Cristiano voor veel geld is aangenomen bij andere club. It's Just About The Money

    Bij voetballers gaat het àààltijd om het geld hoor als ze weggaan ;D


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik moest echt keihard lachen toen ik het hoorde. Dit kan toch niet waar zijn? Hoe zielig moet je zijn om met Paris Hilton te zoenen?


    Life is hard and then we die

    Achja, echte liefde bestaat niet in Paris hilton's landje x'D Laat ze lekker :'d


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Gatverdamme, kijk nu wat ze van onderen aan heeft. Helemaal niks dus =='
    En mijn respect voor haar gaat van heel laag tot megalaag.


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Ik moest echt keihard lachen toen ik het hoorde. Dit kan toch niet waar zijn? Hoe zielig moet je zijn om met Paris Hilton te zoenen?


    nou behoorlijk zielig dus xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Omfg?


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Ik weet niet of ze een stel zijn, ik weet wel dat ze in de club hebben gezoend en dat Cristiano erna bij Paris thuis is geweest en tot 5am daar was, wat ze daar hebben gedaan mag god weten, maar iets zegt me dat ze maar een one-night-stand is, Paris lijkt me nou niet bepaald iemand waar je een seriuse relatie mee kan hebben !, het grappige is dat Paris al eens eerder is afgewezen door Cristiano, vraag me echt werkelijk af wat hem nu bezield om met haar te zoenen etc.