• De kabel van de tv ligt er uit sinds half 11 ongeveer vanochtend bij mij. Gisteren ook al. Bij wie is dit nog meer dat je geen tv meer kan kijken ?

    [edit 11-06-09. 16:45] Werkzaamheden
    Werkzaamheden UPC Digital TV platform

    UPC heeft op 9 juni, tussen 04:00 uur en 06:00 uur 's nachts, werkzaamheden uitgevoerd aan haar netwerk. Tijdens deze werkzaamheden kunnen klanten een korte onderbreking hebben ervaren met UPC Digital TV.

    - - -

    Werkzaamheden UPC Digital TV platform

    In de nacht van woensdag 10 juni op donderdag 11 juni vinden er tussen 05:00 en 06:00 werkzaamheden plaats met een uitval van ongeveer 10 minuten. Tijdens deze werkzaamheden zullen de belangrijkste 12 analoge zenders in Noord-Holland in een lagere kwaliteit worden doorgegeven dan u van ons bent gewend.

    NED 1, 2, 3
    RTL 4, 5, 7
    SBS6
    Net5
    Veronica

    Ook zal er voor de onderstaande radio en televisie kanalen een korte onderbreking plaatsvinden:

    Gold, 538, 1 t/m 6, Qmusic
    Show canal analoog
    Belgie 1 en 2

    Bron

    Dit hadden ze ook wel even kunnen melden via e-mail -.-' want bij ons liggen alle zenders eruit :(


    [edit 11-06-09 19:45] kabel doet het alleen je ziet niks en er zit sneeuw op het beeld geluid doet het
    [edit 11-06-09 20:48] de kabel ligt er weer uit -.- ik word er gek van

    Misschien ligt het aan wat je hebt..

    ik wil verdorie tv kijken :S

    toen ik (een tijdje geleden) ben verhuis hadden we ook geen tv. meer dan 3 weken niet :O


    She said: I gotta find out for myself

    Me vader heeft naar upc gebeld ze hebben een storing

    ik heb erbij gezet wat op hun website stond maar wat ik eruit kan opmaken is dat het maar 10 minuten uitviel niet de hele dag>.<