• Zie:
    Als populairdere Quizlet'ers een Quiz promoten op het forum komen er 10 reacties ofzo. Als een minder bekend persoon een quiz promoot word er niet gereageert. -_- (Zelf meegemaakt) En dat suckt.


    I live for the applause, you will die for it.

    I know...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    weet. heb ik ook altijd


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    vriendjespolitiek heerst gewoon,dat is hier algemeen bekend. ik wil niet lullig doen maar het is gewoon zo. en ik kijk zelf ook eerder bij een topic van iemand die ik ken of iets met een coole titel dan iets als .''twilight serie.'' of ''i love bill serie'' etc etc.


    We can only learn to love by loving.

    Topic nr. 4587
    Maar oké, je hebt wel gelijk.

    Idd, het suckt maar vriendjespolitiek heerst hier gewoon, niets aan te veranderen, zelf heb ik het ook altijd.


    Only losers can act the way you do

    Ja dus?
    Dat is eigenlijk best logisch weetje. :3

    Cherished schreef:
    Ja dus?
    Dat is eigenlijk best logisch weetje. :3

    eigenlijk niet, het is best dom


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ja, daar kan ik van meespreken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Is niet zo :')
    i mean,
    mijn stories worden geweldig gemaakt,
    ik zet net in een forum voor een story te promoten, geen enkele reactie :')
    x


    Some people make the world special just by being in it

    SleepingSun schreef:
    (...)
    eigenlijk niet, het is best dom

    Vind van niet.
    Als je iemand kent, en die schrijfstijl kent, en weet hoe diegene schrijft ben je sneller geneigd om nog een verhaal van hem/haar te lezen dan van iemand die je nog niet kent. (:
    Bij het vertrouwde blijven, wat heel natuurlijk is.

    By the way, mijn story's worden ook niet echt gemaakt ofzo x]
    Dus die theorie klopt niet, aangezien ik denk dat ik mezelf een best bekende quizletter mag noemen? ._.

    Cherished schreef:
    (...)
    Vind van niet.
    Als je iemand kent, en die schrijfstijl kent, en weet hoe diegene schrijft ben je sneller geneigd om nog een verhaal van hem/haar te lezen dan van iemand die je nog niet kent. (:
    Bij het vertrouwde blijven, wat heel natuurlijk is.

    maar er word altijd naar hun gekeken ook door mensen die zi niet maken. en vaak zijn minderen beter. en nee dat is niet natuurlijk de mens is vervreemd van zijn natuur, dus begin niet over natuurlijk zijn.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    maar er word altijd naar hun gekeken ook door mensen die zi niet maken. en vaak zijn minderen beter. en nee dat is niet natuurlijk de mens is vervreemd van zijn natuur, dus begin niet over natuurlijk zijn.

    :'D
    Ligt het aan mij of ben je iewat, aangebrand? :')
    Het is bekend dat mensen liever bij het vertrouwde blijven dan iets nieuws proberen.
    Dat het voor jou suckt omdat jij misschien wel geweldig schrijft maar niemand het leest kan ik niets aan doen?
    Ik zeg toch ook niet dat het niet lullig is? Ik zeg enkel dat het wel logisch is.

    Anw ik lees sowieso nooit stories :') Maar vriendinnen maken die van mij wel, omdat dat logisch is. Je kent iemand, je komt op dat profiel, je ziet iemands topics, dan reageer je even.
    sorry voor de 'vriendlozen' maar het is wel gewoon zo.

    Vrienden ken je beter, en waarschijnlijk ken je die verhalen. Daar kijk je gewoon eerder naar. Niets vriendjespolitiek, maar het is gewoon logisch.


    -

    Oh nevermind, sorry hater, ik had niet gezien dat je je naam had verandert. x]
    No longer talking to you.

    vind het niet zo raar dat mensen jou stories niet maken. Of is dat heel gemeen van me.
    Ei deunt kare.