• IK HEB EVEN HET VERHAAL VERANDERD!

    Hallo! =D

    Ik heb een klein ideetje voor een story dat ik ooit wil gaan maken denk ik x'D Alleen ik wil jullie mening erover =D

    Destiny is een meisje van 16. Ze is altijd al een beetje anders geweest dan haar leeftijdsgenoten op de middelbare school. Wanneer ze grote ruzie met haar moeder krijgt, en het niet meer echt goed komt, Gaat Destiny bij haar vader wonen. Als ze daar eenmaal woont, Komt ze op een nieuwe school. Ze ontmoet een jongen genaamd Brandon. Ze komt er achter dat ook hij een beetje anders is, Hij blijkt speciale krachten te hebben.


    Goed idee,of niet



    Alvast bedankt! <3


    Sometimes it's best not to care.

    leuk idee schat
    zal ik zekerrr doen
    xx(K)

    We're different
    want ze zijn allebei anders he
    en weeral vampier
    kan je ni doen dat hij God op aarde is xD
    Of een magier ma ni van HP maar dat hij vroeger in het lab van de overheid vastzat en dat ze op hem experimenteerden en dat zijn DNA zo is aangepast dat hij magische krachten heeft?


    Don't walk away and leave without a reason.

    ik vind het wel een leuk idee..maar ik weet geen titel..:x

    xx

    waaah, jij ben zo goed! iedereen doet de heletijd; bekende mensen verhalen. en nu eindelijk niet ;D


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Floodlight schreef:
    We're different
    want ze zijn allebei anders he
    en weeral vampier
    kan je ni doen dat hij God op aarde is xD
    Of een magier ma ni van HP maar dat hij vroeger in het lab van de overheid vastzat en dat ze op hem experimenteerden en dat zijn DNA zo is aangepast dat hij magische krachten heeft?


    Haha,ik had het al veranderd hoor, Ik had al besloten dat het een jongen word met speciale krachten =D


    Sometimes it's best not to care.

    Noem het naar zijn naam x) Als hij Dean noemt, doop de serie dan ook Dean :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Philadelphia schreef:
    Noem het naar zijn naam x) Als hij Dean noemt, doop de serie dan ook Dean :D


    Confuse, dit egt een goed idee!!!!!!!!!!

    Philadelphia, I love ya idea xD_O_


    Sharon<3Moos

    Confuse schreef:
    Ik heb de verhaal wat veranderd! =]

    Met dank aan mij. :$

    Leuk ideetje, laat me weten als ie er is!


    Let's do this poo

    doe gewoon joh. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik hou van al jou series lieverd (:
    ik moet nog wel You have a new message aflezen:X


    everything you imagined, and more...