• Welcome to “Saint Augustine” University!
    Based on the novel Sam Smith, written by Jonas Boets.

    “Saint Augustine” University, oftewel S. A. U., is gelegen in het centrum van Londen, vlakbij het voetbalstadion van Chelsea. Het is een groot, grijs gebouw zonder ramen. Het is zo’n gebouw waar je elke dag langs loopt, zonder er echt aandacht aan te besteden. Wat opmerkelijk is, is dat niemand weet dat het een school is. Dit wordt dan ook uiterst geheim gehouden iedereen die er ook maar iets van afweet. Zo heeft deze school wel meer vreemde zaken; de naam Saint Augustine heeft er dan ook helemaal niets mee te maken, eigenlijk staan de S en de A voor de woorden Secret Agent, aangezien er in deze school dus ook jongeren worden opgeleid tot geheim agent.

    Deze school bestaat uit maar 40 leerlingen, en 10 leerkrachten. Ze hebben niet enkel vakken als wiskunde en Nederlands, maar wel zoals ‘technische snufjes’ of ‘hoe ontmantel ik een bom?’. De leerlingen worden gerekruteerd, om vervolgens een opleiding tot spion te krijgen. In hun eerste jaar zitten ze in klas A, daarna B, C, en als laatste klas D. Zoals eerder gezegd mag niemand van deze school weten, dus ook de ouders van de leerlingen niet. Zij worden gehypnotiseerd door meneer Spring, leerkracht en professional in het hypnotiseren van mensen en dieren.

    In deze rpg volgen we het laatste schooljaar van klas D, waarin ze de laatste voorbereidingen krijgen om een echte spion te worden.



    Lessen en leerkrachten:
    Hypnotiseren, gegeven door meneer Spring.
    Technische snufjes, gegeven door meneer January.
    ‘Hoe zich te bevrijden in benarde situaties?’, gegeven door meneer July.
    Bommen ontmantelen, gegeven door mevrouw November.
    Vermommen, gegeven door meneer April.
    Geschiedenis, gegeven door meneer October.
    Sport, gegeven door mevrouw February.
    Talen, gegeven door mevrouw June.
    Fysica, gegeven door mevrouw August.
    Wiskunde, gegeven door mevrouw December.

    President directeur-generaal Autumn.
    Summer en Spring. (secretariaat)


    Lessenrooster:
    Maandag: Fysica, pauze, Bommen ontmantelen.
    Dinsdag: Talen, pauze, sport.
    Woensdag: Wiskunde, pauze, hypnotiseren.
    Donderdag: Vermommen, pauze, technische snufjes.
    Vrijdag: Hoe zich te bevrijden uit benarde situaties?, pauze, geschiedenis.


    School rules
    ~ U bent altijd beleefd.
    ~ U komt de school niet uit, onder welke omstandigheden dan ook.
    ~ U mag tot negen uur slapen, een uitgeruste spion is altijd meer waard.
    ~ Uw eerste les begint om tien uur, wees altijd strikt op tijd.
    ~ U komt niet op plekken waar u niet welkom bent.

    Extra info:
    De leerlingen kunnen hun eten uit luiken in de gangen halen. Ze hebben geen eetzaal waar ze kunnen eten, maar kunnen dit op het binnenplein of gewoon in hun eigen kamer doen.
    Regels:
    ~De huisregels van Q gelden ook in deze rpg.
    ~Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    ~Minimum 200 woorden per post, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    ~Niet de personages van andere besturen, godmodden.
    ~Geen perfecte personages.
    ~Niemand wordt uitgesloten!

    Invullen
    Naam
    Leeftijd(16-18)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra's

    Rollen:
    Girls [5/5]Vol!
    May Rose Smith~Avalance~ Alba Galocha~1.1
    Feline Lisa Moriarity~Magari~Alexandra Daddario~1.2
    Name~ Anemoia~Ivana Baquero~Page
    Arabella Mae Foster~ Jaimz~ Kaya Scodelario~1.2
    Name~ Sempre~ FC~Page

    Boys [4/5]
    Kellin Brandon Scofield~AdoreDelano~ Harry Styles~1.1
    Rover McCoppin~ Wanheda~ Bob Morley~1.2
    Name~Vex~FC~Page
    James Charles Martin~MrsNobody~Drew Van Acker~1.2

    De school:
    Lokaal
    Kamer
    Binnenplaats

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 17:26 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    May is af en klaar voor relaties! ^^


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    May is af en klaar voor relaties! ^^


    Dat geld ook voor Feline :3, ik zal zo even May doorlezen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zou graag relaties voor Rover willen c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT. Ik maak binnenkort mijn personage moet op het moment veel werken ;x


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Volgens mij kan May het tot nu toe met iedereen wel goed vinden over het algemeen. Als iemand een idee heeft voor een relatie dan zeg je het maar!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    Volgens mij kan May het tot nu toe met iedereen wel goed vinden over het algemeen. Als iemand een idee heeft voor een relatie dan zeg je het maar!


    Wat zou May van Feline vinden? Dan heb ik een iets duidelijker beeld van in welke richting ik moet denken voor een relatie ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    MT

    Mijn personage komt denk ik morgenavond!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @ Sempre en Anemoia; Is goed! Er moet toch nog één man bijkomen dus jullie hebben nog tijd!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Magari schreef:
    (...)

    Wat zou May van Feline vinden? Dan heb ik een iets duidelijker beeld van in welke richting ik moet denken voor een relatie ^^.

    Ehm, sowieso dat ze haar wel mag. Ze hebben wel wat dingen gemeen, misschien kunnen we daarop wel wat baseren?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ga vanavond Arabella's uiterlijk & geschiedenis schrijven.
    Innerlijk staat er alwel dus relaties zijn welkom met Arabella.

    Mijn topics.
    Kellin staat ook open voor relaties dus als iemand iets weet voor hem. Alles is welkom. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Feline's mening over mensen.

    May Rose Smith
    Feline kan het wel goed met May vinden. Feline wil ook nog graag Arabisch en Chinees leren van May, omdat Feline verliefd is op leren en nieuwe dingen te weten komen.
    Name~ Anemoia
    Arabella Mae Foster
    Ik denk dat Feline zich dood zou ergeren aan haar het feit dat Arabella een geboren leider is, aangezien Feline bijna nooit zou volgen, maar verder denk ik dat Feline haar wel zou mogen?
    Name~ Sempre
    Kellin Brandon Scofield
    Ik denk dat Feline deze jongen ergens wel en ergens niet zou mogen. Ze zou helemaal gek worden van zijn ongeduld, maar omdat hij geen diepgaande gesprekken verwacht zou ze hem wel heel aardig vinden.
    Rover McCoppin
    Rover is zowel Feline's feest als studie maatje.
    Jem Sigur 
    Ondanks dat Feline zich zou ergeren aan zijn ongeduld en ongeremdheid, zal ze zijn andere eigenschappen erg waarderen. Misschien dat ze samen graag nog Extra trainen, omdat ze beide atletisch zijn? Ze hebben ook allebij vermommen als favorite vak?
    James Charles Martin
    James en Feline kenden elkaar niet totdat ze in de loop van het derde jaar samen een onverwachte proef,die het instituut hen had opgelegd, ondergingen. De proef nam immers een compleet verkeerde wending aan en i.p.v dat het draaide om de skills van de personen te testen werd het een gevaarlijke strijd om te overleven. Niets kon hen redden en hun overleven was alleen te sturen door puur geluk. Iets waar James, controlefreak die hij is, niet mee kan werken. Hij sloeg in paniek en Feline kalmeerde hem zo goed mogelijk ondanks de benarde en levensgevaarlijke situatie waar ze in vastzaten. De delicate Feline aan de andere kant, kon er niet mee omgaan dat ze het antwoord een keer niet wist. Het meisje was zeer dankbaar dat ze afleiding en gezelschap kon vinden bij James, omdat ze het zonder hem mentaal was ingestort. Over het algemeen valt het voor de meeste mensen niet te zien dat de twee om elkaar geven, omdat de twee genoeg vervelende opmerkingen en steken naar elkaar uitdelen in het dagelijkse leven.
    ~Floyd Aiden Monsoon
    Jij een ideetje? I think Feline would like him


    Dit zijn Feline haar eerste indrukken waar relaties op gebaseerd kunnen worden ^^.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 18:01 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    May's indrukken.

    Kellin Brandon Scofield~AdoreDelano
    May zal het op sommige momenten zeer goed met hem kunnen vinden, maar zal zich soms toch ook kunnen ergeren aan zijn karakter. Het ligt vooral aan haar humeur op dat moment.

    Arabella Mae Foster~Jaimz
    Over het algemeen kunnen de twee wel vriendinnen zijn. Echter houdt May er niet zo van als iemand meteen de leiding op zich neemt, of in het middelpunt van de belangstelling staat. Op deze momenten zal ze zich dan ook kunnen ergeren aan de jongedame, al is het niet zo erg.

    Rover McCoppin~ Wanheda
    Ik denk dat deze twee het over het algemeen goed met elkaar zullen vinden. Een vriendschap zit er zeker in, misschien dat ze ook wel samen leren af en toe?

    Feline Lisa Moriarity~ Magari
    Deze twee zijn redelijk goed op elkaar afgestemd volgens mij. May zal haar ook vaak genoeg vragen om haar een taal bij te leren, maar ook voor gewone gesprekken staat ze paraat.

    James Charles Martin~ MrsNobody
    May zal zich soms wel kunnen ergeren aan sommige van zijn karaktereigenschappen. Zo kan ze bijvoorbeeld enorm veel stress krijgen door het feit dat hij een control freak is.

    Jem Sigur ~Vex
    Iets speciaals weet ik nog niet, maar uit wat er al staat denk ik wel dat de twee het met elkaar kunnen vinden.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 19:32 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Goedenavond iedereen! ~

    Ik ga dan ook eens dieper door de rollen heen lezen.

    @ Magari; Ik zie James en Feline geen vriendjes-vriendjes zijn maar wel in een soort relatie zitten waarbij dat ze elkaar vooral plagen en 'stekken' geven alsof ze elkaar zwaar haten.

    Uiterlijk zou ze toch echt wel een zwak voor de jongen hebben

    ^^ Iemand ziet mijn Faceclaim graag :Y)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    @mrsNobody,

    Hij is geweldig in Pretty Little Liars!
    Zit er nog iets achter dat plagen en steken uitdelen? Of is dat het gewoon? Dat ze na die vier jaar een diepere relatie hebben gekregen waarbij ze misschien wel lichtelijk flirten of stiekem wel om elkaar geven als het nodig is (vanwege iets dat in die vier jaar gebeurt is)?
    Of een soort frenemies die aardig doen als ze iets nodig hebben?
    Idk ik houdt niet van simpele dingen, zeker niet als mensen elkaar al vier jaar kennen.


    We've lived in the shadows for far too long.