• Hey iedereen.

    Ik ben al een aantal maanden verliefd op een jongen. Ik zit in de eerste klas en hij in de 2e. Hij herkent me wel van gezicht enzo, maar ik weet niet of hij mij persoonlijk kent. Hij gaat bijna naar de 3e en ik naar de 2e. Normaal kijk ik iedere keer in de pauze naar hem. Maar dat gaat straks niet meer. Want ik doe VMBO en alle eerste en tweede klassen hebben samen pauze en alle derde en vierde. Ik moet hem nu dus vertellen dat ik hem meer dan leuk vind. Hoe doe ik dat als hij mij nouwelijks kent. Ik durf het ook niet te vertellen als hij bij zijn vrienden is. Ik heb z'n msn, maar ik heb hem nog niet toegevoegd. Wat moet ik nu doen?
    Help me alsjeblieft!!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gewoon naar hem toestappen..
    Anders s het te laat..
    en ik zou niet weten hoe je het anders aan moet pakken :X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Voeg zijn msn toe en zorg dat het klikt, daarna kunnen jullie eens in het echt afspreken. ^^
    Succes! (flower)


    Let the Night embrace you

    hem toevoegen! :'D


    -

    Ik herken jouw probleem(A)
    Ik had presies het zelfde tot ik ondekte dat hij een vriendin had o.O En toen ben ik hem maar gaan vergeten en vindt ik iemand anders leuk.
    Maarja je kan beginnen met zijn MSN toevoegen en dan vaak praten en dan na een tijdje om zijn nummer vragen ofzo;)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Voeg z'n msn als eerste maar eens toe ;) x]

    *- Voeg hem toe
    *- Kijk s'ochtens naar hem VOOR je naar je les moet.
    *- Probeer het via zijn vrienden? Contact krijgen.

    Omg, dit ken ik zo hard. Oke, dit heb ik gedaan: Ik heb eerst z'n Hyves opgezocht. Toen ik die gevonden had, heb ik hem toegevoegd op msn. Toen ik hem een dag had ofzo, ben ik voorzichtig gaan praten. Hij praatte ethousiast mee, vond het leuk dat ik hem had toegevoegd. En nu zit hij dus de hele tijd naar mij te kijken, zegt mijn beste vriendin. Maar er is een probleempje: Hij heeft al wel een vriendin ._.
    Nouja, on-topic, gewoon toevoegen en dan rustig beginnen te praten. Good luck!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    owkee, maar stel dat hij mij weigert? :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gewoon naar hem toestappen en een praatje maken.

    Gewoon toevoegen. En dan zorgen dat híj merkt dat je hem meer dan alleen leuk vind : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    nerveus schreef:
    owkee, maar stel dat hij mij weigert? :$

    Een nee heb je en een ja kun je krijgen.
    Je hebt niets te verliezen. ;)


    Let the Night embrace you

    Gewoon eerst op msn toevoegen, wat met hem praten en dan de volgende dag eens op hem afstappen en een praatje maken; misschien vind je wel een juist moment om het te vertellen.


    hoi, jij bent leuk.

    toevoegen en een keer afspreken, wekte bij mij ook :Y)


    -

    ik denk dat je eerst gewoon wat 'hoi' moet zeggen
    en als je hem tegenkomt een keer een praatje maken ofzooww.
    en dan zoals de anderen zeggen ;)

    Gewoon toevoegen, een leuk gesprek voeren en als het goed ziet hij dan verzelf hoe leuk jij bent!


    Reik niet naar de hemel, haal 'm naar je toe.