• Een meisje uit België wou drie stipjes naast haar oog tattooeren, alleen de tattooeerder was Frans en het meisje kon alleen Nederlands. End of story. Ze klaagt meneer tattooeerder aan, omdat hij dus 53 sterretjes teveel heeft gezet.
    het meisje claimt in slaap te zijn gevallen onder het zetten van de 56 tattoos op haar gezicht.
    bron
    Dat wijf lult dik als je het mij vraagt.. ¬¬
    Edit:
    Het kind gaat de helft van de tattoos weg lazeren, op kosten van de tattooeerder. Dit doet hij om zijn naam zuiver te houden.



    (bericht aangepast door een moderator)


    The economy is suffering, let it DIE!

    volgens mij ook.
    je valt dan toch niet in slaap joh? :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja man, ze kon ook gewoon proberen engels te praten :') Hoe oud is dat wijf man !


    .

    What te fack.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Waarom zet je dan een tattoe in Frankrijk als je weet dat je er geen reet van kan ?


    .

    marilena schreef:
    Ja man, ze kon ook gewoon proberen engels te praten :') Hoe oud is dat wijf man !

    op de bron staat 18 :')
    dus ze zou wel engels moeten kunnen, maar dan is de vraag natuurlijk of die kerel ook engels kan.


    -

    Die wou gewoon 56 sterretjes, maar mocht het niet van haar vader en stiekem had ze toch gezegd tegen die tatoeëerder dat ze er 56 wou en nu is der pappie boos. (cat)
    (Mijn idee van dat hele verhaal.)

    Ik heb haar trouwens ook op het nieuws gezien en hoe ze sprak. O.o"
    Ze mag wel eens Nederlands leren van mij, hoor. :'|


    Let the Night embrace you

    viedeogame schreef:
    (...)
    op de bron staat 18 :')
    dus ze zou wel engels moeten kunnen, maar dan is de vraag natuurlijk of die kerel ook engels kan.

    nouja. Zij kan niks bewijzen. Het is haar woord tegen die van de tattooeerder. Alleen je KAN niet in slaap vallen onder een tattoo op je gezicht, dus moet je dat door hebben.
    meeste fransen kunnen geen engels, maar dan ga je toch naar een nederlandse tattooeerder?! O_o
    hoe kan iemand die jou niet kan verstaan, en andersom, nou ooit een goeie tattoo zetten die jij wilt?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Wat een idioot. Dat meisje dan he.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Je hebt toch wel 3 vingers om uit te beelden dat je maar 3 sterretjes wilt?


    Think before you act.

    LotteLampje schreef:
    (...)
    nouja. Zij kan niks bewijzen. Het is haar woord tegen die van de tattooeerder. Alleen je KAN niet in slaap vallen onder een tattoo op je gezicht, dus moet je dat door hebben.
    meeste fransen kunnen geen engels, maar dan ga je toch naar een nederlandse tattooeerder?! O_o
    hoe kan iemand die jou niet kan verstaan, en andersom, nou ooit een goeie tattoo zetten die jij wilt?

    van dat slapen geloof ik geen zak van, dat kan nooit.
    ja precies, ik zou ook gewoon naar een nederlandse tattoeeerder gaan, gaat de communicatie toch een stuk makkelijker :')


    -

    FallOfTears schreef:
    Je hebt toch wel 3 vingers om uit te beelden dat je maar 3 sterretjes wilt?

    dat is een goeie ;D
    idd.


    The economy is suffering, let it DIE!

    viedeogame schreef:
    (...)
    van dat slapen geloof ik geen zak van, dat kan nooit.
    ja precies, ik zou ook gewoon naar een nederlandse tattoeeerder gaan, gaat de communicatie toch een stuk makkelijker :')

    bij een gewone tattoo, als je erg moe bent, op je arm, IS het nog mogenlijk, maar op je gezicht gewoon NIET. tenzij ze helemaal strak stond van de drugs ofzo..
    dan zal ik iig wel een nl'se zoeken


    The economy is suffering, let it DIE!

    En bij zo'n creep laat je toch geen tattoo zetten? :X

    Ik in ieder geval niet.


    Think before you act.

    Wat erg 0o
    Ook heel lelijk gewoon!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ja, das kut.


    I'd rather go naked than wear fur.