• Het is weer zover, Idols 2017 is van start gegaan!

    Deel hier je meningen, conclusies en wat nog meer!

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 20:52 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dat hier nog geen topic van was trouwens haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik hoop dat Bram kan zingen 😬

    Skrivbar schreef:
    Ik hoop dat Bram kan zingen 😬


    Volgens mij heb ik hem vorig jaar wel eens in Nijmegen op school gezien (heb hem even opgezocht op facebook ahah)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Barry_Allen schreef:
    (...)

    Volgens mij heb ik hem vorig jaar wel eens in Nijmegen op school gezien (heb hem even opgezocht op facebook ahah)


    Kan kloppen, haha. Zo zat ik vorig weekend in dezelfde kroeg als Thijs (van vorig jaar) :Y)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 21:00 ]

    Ah nee, gaan ze hier echt mee door? Dacht altijd dat het vorig jaar niet zo goed ontvangen was, maar kennelijk wel.

    Ik vind de nieuwe jury echt 10 keer niks. Vooral Martijn Krabbé. Blegh.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Skrivbar schreef:
    (...)

    Kan kloppen, haha. Zo zat ik vorig weekend in dezelfde kroeg als Thijs (van vorig jaar) :Y)


    Vorig jaar deed de broer van mijn beste vriendin mee, Jorik, maar hij moest er helaas bij de 2de theaterronde eruit.

    Dit jaar doet er iemand die ik ken voor de 2de keer mee, vorig jaar niet verder gekomen dan de 1ste theaterronde en zijn auditie is niet in beeld geweest. Dus die gaat het dit jaar weer proberen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    De kippenslachter uit Litouwen:


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HAHAHAH, 2-3 keer in de week zangles? Girl, al heb je 24/7 zangles denk ik dat het niet veel zal helpen...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Barry_Allen schreef:
    HAHAHAH, 2-3 keer in de week zangles? Girl, al heb je 24/7 zangles denk ik dat het niet veel zal helpen...


    dont let me
    dont let me
    dont let me
    dont let me
    dont let me
    down

    aiaiai

    Ugh, komt er weer 1 aan met zo'n zielig verhaal..
    Ik vind het oprecht wel sneu wat sommige hebben meegemaakt, maar het is bijna allemaal hetzelfde....


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dat meisje dat Chandelier zong... die hoogte zo eindig ik als ik Chandelier probeer te zingen tho.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    OH GOD WAS DIT VANDAAG? Dat wordt terugkijken. :')


    Caution first, always.

    Ik mis Betty nu al.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 23:22 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    omg ja Betty, voor altijd in ons hart.


    Caution first, always.

    Herman tho.. nog van de 00's garde... hebben we geen update?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known