• Is zien!Maar ik meen da echt he ö!De'r zitte hier echt zo kei toffe meiskes op nzu,en dan hebt ge die nog ni gezien,en wilt ge die kei graag zien wone ze kei ver weg -_-' en da is dikke shit he ö!

    Jaaaa, mijn beste vriendinnen op Quizlet wonen andere kant NL zeg maar xD.
    Ik woon zelf in Zuid Holland. Iris in ZEELAND [is redelijk dichtbij, maar er zijn niet zoveel wegen daarnaartoe of iets] en Greetje helemaal in DRENTHE ;0 =[


    Sweet dreams will come true.

    Jaaaa, mijn beste vriendinnen op Quizlet wonen andere kant NL zeg maar xD.
    Ik woon zelf in Zuid Holland. Iris in ZEELAND [is redelijk dichtbij, maar er zijn niet zoveel wegen daarnaartoe of iets] en Greetje helemaal in DRENTHE ;0 =[


    Sweet dreams will come true.

    hoor ik tot die lieve kindjes ? xD
    maarre volgens mij weet je maar vaag eiglijk wie ik ben xD

    Ja xD Maar da's wel kut da al die meiden ver wonen!!

    EN AL DIE MENSEN ZIJN TOP!!

    Indeed! Ik heb hier echt toffe mensen leren kennen en ik kan ze niet eens zien omdat ze te ver wonen ><

    OMG ik ben zo'n schijter als het om meeten gaat.

    dat is wel waar, de één woont aan de andere kant van het and en de ander woont in een ander land

    dat is wel waar, de één woont aan de andere kant van het land en de ander woont in een ander land

    Ik weet het Honey dat heb ik ook!!!


    *He's the one.

    ja heb ik ook :/


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    JAA ! ik vind da soo lullig :'(
    alleen tugba en kira en julia wonen dicht by my in de buurt
    en dan kank nog nie nr se toe :'(


    We can only learn to love by loving.

    Wil ik ook.. Maar ach ik mag niet... Mijn ouders laten mij nooit naa rzoiets toegaan..!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is zo flauw! (huil) Ik wil jou ook zien maar dat kan niet :( Ik ga gewoon vragen of ik eens een dagje naa Atwerpen mag of naar TH daar (A)

    Ik weet het Honey dat heb ik ook!!!

    Maar gij woont tog in belgië ? ö

    Dat is zo flauw! (huil) Ik wil jou ook zien maar dat kan niet :( Ik ga gewoon vragen of ik eens een dagje naa Atwerpen mag of naar TH daar (A)

    JHA U WIL IK DOOD GRAAG ZIEN LIEVERD!