• ik moest gisteravond oppassen en ik legde 1 van die jongste kinderen(3jaar) zo op bed en die had zo'n radio'tje van de mac met liedje van TH erop.
    en als je die zo open schuift komt er een plaatje te staan van hun, en ze vertelde mij zo dat de band uit 2 meisjes en 2 jongens bestond.
    dus ik vroeg aan haar wie de meisjes waren, wees ze Bill en Tom aan.
    ik moest echt zó hard lachen :9~
    zij snapte er niet veel van, maar ik vond het even heel grappig (A)


    -

    maar bill en tom zijn tog ook meisjes ?? :Y)


    ' niks is wat het zijn moet '

    het zusje van een vriendin van me (6 jaar net) zei dat tokio hotel voetbaljongens waren xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik dacht dat het japanners waren :P


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    Bij bill en Georg zou je van ver af wel eens kunnen denken (voor de jongens) ; 'wat een chick (cool)' maar bij tom ?! Maar ik moet ni veel zeggen want mijn zusje dacht zelfs dat ze allevier een meidenband hadden (:


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    Mijn neefje wees naar een poster van mij [Bill], en zei; Is dat nou een leeuw?
    Ik moest echt keihard lachen. x'D


    I know you're scared, when you can't breath.

    Mijn nichtje van 5 blijft erbij dat Bill een meisje is, hoe vaak ik het haar ook uit heb gelezegd ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik dacht eerst ook dat Bill een meisje was. En dat denk ik nog steeds.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik hoorde Monsoon en dacht dat het een meisje was dat zong :X En toen zei mijn vriendin dat het een jongen was. ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Hmm, ik dacht dat ook de eerste keer.
    Ik was 12 of 13 ofzu. xD


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Mijn vriendin had, voordat ze een foto van Bill had getoond en voordat ik ze kende, al uitleg gegeven over de band. Dus wíst ik al dat Bill een jongen was, dus nu vind ik hem onzijdig. :Y)

    [/Ik krijg nu stiekem een idee voor een nieuwe storie. ;'d]


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.