• ik moest gisteravond oppassen en ik legde 1 van die jongste kinderen(3jaar) zo op bed en die had zo'n radio'tje van de mac met liedje van TH erop.
    en als je die zo open schuift komt er een plaatje te staan van hun, en ze vertelde mij zo dat de band uit 2 meisjes en 2 jongens bestond.
    dus ik vroeg aan haar wie de meisjes waren, wees ze Bill en Tom aan.
    ik moest echt zó hard lachen :9~
    zij snapte er niet veel van, maar ik vond het even heel grappig (A)


    -

    Mijn ex dacht toen ze TH nog niet kende dat Tom een meisje was. Later kwam ze er pas achter dat ze fout zat. ^^


    Scream for mercy!

    Mijn nichtje dacht eerder dat Bill het meisje was en Georg de aap x]
    Naja het klonk gwn heel grappig


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ghehehehe
    Slim kind ^^,


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    whahaha degene die dat op het begin niet heeft gezegt liegt een beetje denk ik. :$


    We can only learn to love by loving.

    Mijn nichtj van 5 heeft da ook gezegd toen ze 3 was fs en heb dan gezegd van 'Bill is een jongen!' XD toen was 't in 't begin fs. Nu herkent ze Bill op posters, nii egt moeilijk maar kom, 't is gwn grappig! XD


    If music be the food of love, play on!

    och arme bill en tom.. het is maar Goed dat wij wel weten dat het gewoon jongens zijn en geen meisjes :D

    xx

    Dat dacht ik vroeger ook. ^.^
    Alleen van Biel dan.


    -

    ik ga der killen.
    nah, ze zegt gewoon wat ze ziet. :')


    Some people make the world special just by being in it

    Bij ons in de lokalen hangen posters, en ergens hing er ook 1 van th.
    Dus mij zus vertelde dat ze een keer in de klas zat en dat ze dus die poster zag, maar ze kende hun dus niet. Toen dacht ze van: He, dat lijkt me wel een leuke band, er zit in ieder geval een zangeres bij. (Ze houd van nightwish en wt enzo daarom).
    XDD


    Als je maar een ananas hebt..

    Vreemd genoeg heb ik eigenlijk nooit gedacht dat hij een meisje was, zelfs de eerste keer dat ik hem zag niet.
    Maar dat een 3 jarige dat zegt begijp ik wel. Die zag misschien voor de eerste keer een jongen met make up XD


    Als je maar een ananas hebt..

    Mijn opaskindje zag gelijk dat Bill een jongen was, en ze vind zijn haar leuk. :Y)

    Opaskindje : Wie is dat?
    Ik : Bill..
    Opaskindje : Zijn haren zijn mooi hé? Hoe krijgt hij die zo? Ik wil ook! :Y)


    Save me with your love tonight.

    Lol.

    Ik zat al na te denken bij de titel van dit Topic. Ik zat zo te denken: Die bedoelt vast met de meiden Bill en Tom x]

    ik dacht in het begin ook dat bill een meisje was.


    Destroy what destroys you.

    mijn nichtje 3 jaar dacht dat ook even
    dat Bill een meisje was
    maar daarna heb ik haar verteld dat het niet zo was


    One Day you'll remember me...