• Goedendag,

    Ik ga een tekenwedstrijd organiseren. Er mogen 10 deelnemers meedoen. De wedstrijd bestaat uit 5 opdrachten. Samen met mij, beoordeelt RandomRhythm ook jullie kunstwerken. Schrijf je snel in en laat je teken kunsten zien. De prijs bedraagt een plekje op mijn profiel met daarbij een Storie of een SA. Have fun.(cat)

    Opdracht 1.

    1. Evahugs.
    2. Rugzak.
    3. Radiance.
    4. DodeDavid. (Uit de wedstrijd)
    5. Blondine.
    6. Allied.
    7. Shade.
    8. DellCUPCAKE. (Uit de wedstrijd)
    9. Fools.
    10. Gekehoofd.

    - - -
    Opdracht 2.

    1. Gekehoofd.
    2. Shade.
    3. Allied. (Uit de wedstrijd)
    4. Blondine. (Uit de wedstrijd)
    5. Radiance.
    6. Fools (Kan tekening niet uploaden) -Doet nog steeds mee-
    7. EvaHugs. (Uit de wedstrijd)
    8. Rugzak.


    Opdracht 3.

    De laatste opdracht! Deze opdracht heb ik samen met Randomrhythm bedacht en zelf vind ik hem geniaal :Y). Met toestemming van Rutger gaat de opdracht als volgt: Maak een portret van Rutger. Jullie mogen gebruik van de foto's van zijn Quizlet profiel en niet anders. Je hoeft natuurlijk niet precies een foto na te tekenen, je kan er ook zelf iets bij bedenken.

    Jullie krijgen 2 weken voor deze opdracht en die 2 weken gaan zaterdag in, dus 3 oktober moeten de tekeningen ingeleverd worden.

    Veel succes met deze geniale en laatste opdracht!

    LET OP! Het hoeft niet per se een "levensecht" portret te zijn, maar het kan bijv. ook in cartoon-style.

    Winnaar: Radiance!

    Deelnemers:
    1. Gekehoofd (Uit de wedstrijd).
    2. Fools. (Tekening niet ingeleverd)
    3. Rugzak. (Tekening niet ingeleverd)
    4. Radiance. (The winner!)
    5. Shade (Uit de wedstrijd).

    Vanwege het niet inleveren van de tekening door Fools & Rugzak, heb ik besloten om Radiance tot winnaar uit te roepen. Dus gefeliciteerd Radiance!

    De wedstrijd is hierbij gesloten.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 12:53 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil wel meedoen :Y) Maar ik wil dan wel even weten wanneer de eerste opdracht af moet zijn, want volgende week heb ik de hele week toetsweek & daarna heb ik vrij. Maar volgende week heb ik dan dus niet echt tijd om te tekenen :X


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Waarom zou ik meedoen? Ik heb al een plekje op je profiel en heb een SA :$


    I recycle my thoughts.

    Radiance schreef:
    Ik wil wel meedoen :Y) Maar ik wil dan wel even weten wanneer de eerste opdracht af moet zijn, want volgende week heb ik de hele week toetsweek & daarna heb ik vrij. Maar volgende week heb ik dan dus niet echt tijd om te tekenen :X
    Hmm, ik dacht zelf aan anderhalve week per opdracht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    NYNKUH
    ik heb besloten toch mee te doen.
    Ik win toch niet maar misschien worden mijn tekenkunsten dan weer eens een keer verbeterd :Y)


    I recycle my thoughts.

    Lee schreef:
    NYNKUH
    ik heb besloten toch mee te doen.
    Ik win toch niet maar misschien worden mijn tekenkunsten dan weer eens een keer verbeterd :Y)

    EVAUH.

    Cool, ik zet je erbij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil meedoen =]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Superbe!
    Ik doe toch mee voor spek en bonen -gayhand-


    I recycle my thoughts.

    Lee schreef:
    Superbe!
    Ik doe toch mee voor spek en bonen -gayhand-

    Dat doet alleen Tinus. (cat)

    @ victory.

    Je staat erbij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bluh schreef:
    (...)Hmm, ik dacht zelf aan anderhalve week per opdracht.


    Als het het weekend gelijk na volgende week vrijdag is dat ie af moet zijn, dus die zaterdagavond ofzo, of later, dan wil ik wel meedoen =). Want anders ben ik bang dat het niet gaat lukken en dat is nogal lullig voor jullie natuurlijk =).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Tinus voelt zich te goed voor deze wedstrijd. Dat straalt hij uit op zijn handdoekfoto duh


    I recycle my thoughts.

    Radiance schreef:
    (...)

    Als het het weekend gelijk na volgende week vrijdag is dat ie af moet zijn, dus die zaterdagavond ofzo, of later, dan wil ik wel meedoen =). Want anders ben ik bang dat het niet gaat lukken en dat is nogal lullig voor jullie natuurlijk =).


    Oke, volgende week zaterdagavond, moet hij af zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil meedoen :D

    In dat geval doe ik mee :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jullie staan er beide bij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Thnx!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle