• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat Bush geen president meer is van Amerika

(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

Oké, hij is wel 'goed', maar of hij zijn beloftes kan waarmaken is nog maar de vraag..

-

Helemaal mee eens.
    Leve Obama! ^^

I clicked my heels and wished for you.

UseSomebody schreef:
    Eens. Obama is volgens mij beter, maar dat kunnen we pas binnen vier jaar weten of hij écht wel was wat iedereen verwachtte. Maar Bush heeft Amerika en vooral Irak, Iran,.. zwaar verkloot..

Mee eens.

Tanya is de beste.

Eens
    Obama Rockt! (En zijn hond ook (A))

And now we're counting down to Phase Zero.

go go obama

Fus Ro Dah!

het is beter dat amerika een republiek wordt..

Je moet worden wie je bent.

Obama lijkt mij veel beter dan Bush. Dus mee eens.

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

Obama liefde <3
    al wordt hij wel een beetje óveropgehemeld.. ==*

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

ik ben het er helemaal mee eens want hij deed echt vage dingen bijv. die oorlog met irak WAAR SLOEG DAT OP 0.ó?
    naja nu is barak aan de beurt en ik hoop dat hij het beter doet ^^

you were born original don't die as a copy

ja dat vind ik eigenlijk ook. ik weet niet echt wat hij heeft gedaan maar ik heb toch veel slechts over bush. dus ja...

Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

Eens, Bush heeft niks anders gedaan dan chaos veroorzaakt !

duhu O.o
    Bush suckt >.<
    Obama is geweldig! :)

Bye, bye Bush...
    Bye bye sadness... ^_^

Mensen komen en gaan, maar boeken blijven voor het leven.

Yes, i could agree with this but everyone is blinded by the 'We believe in change' from Obama..
    Obama is not the solution. He is just the same as President Bush look at his foreign policy..
    The Iranian Elections. He meddles with the affairs of an other country what is not his business..
    The statements made here are very simple.. If Obama would make a 'mistake' everyone would hate him to this is typical.. I would like to have more reasons wy everyone hate bush so much..
    Yes i am aware of the War on terror, The Iraqi War, Afghanistan War... Obama is putting more troops into Afghanistan and magnificently the drug trade has flourished there. The positive about obama is that he puts pressure on Israel to agree for a two state solution with the Palestinian people..

I hear nobody talking about the good things Bush did as he signed the No Child Left Behind Act,Medicare Prescription Drug, Improvement, and Modernization Act, and many more acts.. I think you need to look his whole presidency not just a few events that happened..

Het enige verschil tussen Obama en Bush is hetzelfde als tussen Bill Clinton en de eerste Bush; het charisma. Mooie praatjes bij Obama, maar weinig weldoening... De familie Bush ontbreekt het blijkbaar aan een beetje speeches kunnen houden xD
    Om een lang verhaal kort te maken;
    Overratedbama
    Maar toch, alles beter dan die idiote Hilary Clinton of McCain en Palin >.<

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

Ja, Bush heeft echt een paar hele rare dingen gedaan. Maar Obama moet zich nu nog wel bewijzen ;].

I am an idiot, I move.