• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat Bush geen president meer is van Amerika

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Mee eens, Obama is veel beter. :B

    Hier kun je éigenlijk niet over oordelen. Obama is dan wel wat positiever, maar je kunt niet oordelen over zijn daden en die vergelijken met die van Bush, want Obama moet al z'n beloftes eerst nog waarmaken, vind ik.


    -

    Bush is raar xD


    Stop holding me under and let me breathe.

    LotteLampje schreef:
    Bush is serieus de grootste EPIC FAIL die hier op aarde rondloopt. Zal me verbazen als iemand het nog meer zal verneuken als deze man.


    None but ourselves can free our minds.

    Ja, Al Gore had president moeten zijn. Dan hadden we nu minder problemen met het milieu. Want wat heeft een mens aan een volop bruisende economie als alles onder water is gelopen...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    mee eens:Y)
    Obama rockt :D


    One Day you'll remember me...

    Is het nu echt aan ons om over de presidenten van Amerika te oordelen?
    Check maar liever 't Vlaams Belang die willen dat alle vrouwen thuis blijven en niet mogen gaan werken en al dat.
    En ik vind van niet, Bush was oke voor zolang het duurde.


    Where there is a sea there are pirates...

    Eens


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik weet niet, ik ben nog vrij jong om dat allemaal te weten. Ö Ik houd me ook niet echt bezig met de politiek. Maar alles dat ik wel van hem afweet -de minpunten- vind ik dan wel weer dat het goed is dat Obama de nieuwe president is, alleen vind ik weer dat Obama te veel belooft. :S


    You'll never dream alone. <3

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    mee eens,

    verandering is goed (A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    seriously, ik heb daar nooit op gelet en alles.
    dus ik weet het niet.


    -

    Jep, het enige dat hij kan is oorlog voeren!

    Eens!


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    JAH wANT OBAMA IS BETER EN EENS IEMAND ANDERS KAN OOK VERANDERING BRENGEN IN AMERIKA EN VOOR ZO'N LAND IS DTA SOMS WEL GOED.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give