• Nou, ik heb dus al twee jaar een heel goede vriendin. En ik ben er achter gekomen dat mijn vriendschap steeds verder overgaat in liefde voor haar. Dat merk ik als ze bijvoorbeeld weer eens met een van mn andere vrienden meegaat, dan voel ik me kwaad en stikjaloers. Ze heeft een internetvriend waar ze iets "mee heeft", en telkens als ik zijn naam ergens zie hoop ik dat ik hem tegen kom en hem de waarheid in zijn botte harses kan slaan...
    Het zou allemaal geen probleem zijn geweest als we niet zo'n mooie vriendschap hadden. Want zij zegt telkens als andere mensen weer eens denken dat we wat hebben van "waarom snappen mensen nou nooit dat meisjes ook gewoon jongens als een vriend kunnen hebben" enzo. En dus weet ik het niet meer.
    Halp...?


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    > titel even veranderd^^ Gelieve iets specifieker te zijn dan gewoon 'probleem' ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik zou je wel willen helpen, maar weet eigenlijk niet zo goed hoe... :X

    misschien moet je heel voorzichtig met haar hierover gaan praten...
    iniedergeval, nog veel succes! (flower)

    Jeetje, lastig allemaal.
    Er zijn alleen maar 2 dingen die ik kan bedenken en die liggen best wel voor de hand:
    - óf je bekent het haar en ziet wat er dan gebeurt, maar kans is groot dat het de vriendschap verpest als deze niet heel sterk is
    - óf je zet je er overheen, want je kunt hier niet eeuwig mee blijven lopen lijkt me.
    In ieder geval heel veel sterkte! Ik hoop dat iemand anders hier meer en betere tips voor je heeft.


    I clicked my heels and wished for you.

    Achgossie,
    ik vind dat heel schattig! (flower)

    ik kan je helaas niet helpen, sorry,

    Vraag aan haar of ze jou leuk vind, en kijk dan hoe ze reageert.
    Wel in RL dan he x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Deliverance schreef:
    Vraag aan haar of ze jou leuk vind, en kijk dan hoe ze reageert.
    Wel in RL dan he x'D

    Makkelijker gezegt dan gedaan.

    xBiteMe schreef:
    Jeetje, lastig allemaal.
    Er zijn alleen maar 2 dingen die ik kan bedenken en die liggen best wel voor de hand:
    - óf je bekent het haar en ziet wat er dan gebeurt, maar kans is groot dat het de vriendschap verpest als deze niet heel sterk is
    - óf je zet je er overheen, want je kunt hier niet eeuwig mee blijven lopen lijkt me.
    In ieder geval heel veel sterkte! Ik hoop dat iemand anders hier meer en betere tips voor je heeft.


    None but ourselves can free our minds.

    Thx voor de hulp (flower)
    Alles wat ik nu nog kan doen is nadenken, als het goed gaat blij zijn en als het fout gaat janken...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Broadway schreef:
    (...)
    Makkelijker gezegt dan gedaan.

    Ja, dat is altijd zo.
    Maar iemand vragen is nooit makkelijk ;]
    Maar, het helpt misschien wel ;) Ik heb ervaring..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Deliverance schreef:
    (...)
    Ja, dat is altijd zo.
    Maar iemand vragen is nooit makkelijk ;]
    Maar, het helpt misschien wel ;) Ik heb ervaring..

    Denk je echt...?


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.