• Nou ik wil (net zoals velen) graag een foto van mezelf in mijn fotoboek zetten, en hij is 600 KB (of iets meer). Als ik hem wil uploaden blijft hij hangen, en staat er daarna niks in mijn fotoboek. Wat kan ik hier aan doen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh, ja dat klopt dat heb ik ook soms. Ik weet ook niet wat je er aan kan doen..


    You'd took my breath but I'll survive.

    dr is toch ergens een 'knopje' dat je het bestand kleiner kan maken. maar de foto blijft dan wel hetzelfde.. zal even kijken of k het kan vinden..
    miss kan het dan wel!


    it's cool to know nothing.

    dan is het formaat van de foto of het plaatje te groot dan moet je dat kleiner zetten dat het formaat kleiner is dus ...


    http://dwergiie.blogspot.com/

    heb het gevonden!

    het heet, afbeelding compirmeren!

    moet je het openen in bijv. microsoft office picture manager. dat krijg ik als ik bij 'mijn documenten' of het plaatje klik (of dubbel klik) dan rechts, staat afbeelding bewerken. en dan rechts onderaan het rijtje staat abeelding comprimeren.

    dan moet de groote van het bestand kleiner worden.
    (nerd)

    xD


    it's cool to know nothing.

    dan is het formaat van de foto of het plaatje te groot dan moet je dat kleiner zetten dat het formaat kleiner is dus ...


    Die foto is maar 656 (of iets meer ;p) KB, dat kan toch niet te groot zijn? O.O
    KB is kleiner dan MB als ik me niet vergis.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    formaat blijft wel het zelfde, hoor!

    als het goed is


    it's cool to know nothing.

    heb het gevonden!

    het heet, afbeelding compirmeren!

    moet je het openen in bijv. microsoft office picture manager. dat krijg ik als ik bij 'mijn documenten' of het plaatje klik (of dubbel klik) dan rechts, staat afbeelding bewerken. en dan rechts onderaan het rijtje staat abeelding comprimeren.

    dan moet de groote van het bestand kleiner worden.
    (nerd)

    xD


    dankuwel Dx


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    is het wel een JPG. bestand dan?

    dommevraag.


    it's cool to know nothing.

    is het wel een JPG. bestand dan?

    dommevraag.


    Ja dat wel :p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'