• De stelling van vandaag luidt:
    Google is de beste zoekmachine

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Mee eens.
    Alhoewel ik al vaak geprobeerd heb om mijn eigen site hoger in Google te krijgen en me dat nog nooit gelukt is >.<


    Let the Night embrace you

    Mee eens ^^ . Maar af en toe als je iets opzoekt , krijg je iets anders dan wat je bedoelde. Als je bijvoorbeeld "make - up lijn *huppeldepup* informatie" ofzo zoekt, krijg je dan vaak alleen maar andere make - up lijnen dan je bedoelde of helemaal iets anders dan je bedoeld.

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Ik ken eigenlijk geen andere zoekmachine dan google. =x


    None but ourselves can free our minds.

    Yoah.

    ik ben het er mee eens maar voor plaatjes ga ik tog liever naar phorobucket.com. ik ga ook graag naar wikipedia voor werkstukken maar verder vind ik google super :P


    you were born original don't die as a copy

    ILoveHajar schreef:
    Nee, vind ik niet.
    Als je bijvoorbeeld zoekt voor 'concert Lily Allen' krijg je ook soms 1 bepaald trefwoord of meerdere, maar soms niet de gehele zoekterm. Stel dat je dus 'concert Lily Allen' intypt, dan kom je ook op sites van Lily Allen en andere concerten. Wikipedia is wat dat betreft beter, maar dat is niet bepaald een zoekmachine.
    Oké, er zijn niet echt andere zoekmachines, maar toch.

    Waarmee ik dus bedoel is dat ze ook op alleen 1 of 2 woorden gaan zoeken, en zo zwerf je al gauw af van het huidige onderwerp.



    Maar dan moet je op geavanceerd zoeken klikken en dan op de exacte woordencombinatie dat intikken en dan zou je het normaal vinden en zo kun je alles precies vinden


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    hmm.. hij vind het meest, maar er zit dan ook meer onbruikbare troep tussen..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ja denk het wel. Ik gebruik alleen maar Google. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja, daar vind je het meeste/snelste.

    ja


    Stop holding me under and let me breathe.

    Helemaal waar :]


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Mee eens :'D Op Google vind ik gewoon alles, zo ongeveer.
    En het is tevens ook de enige zoekmachine waarvan ik nog een beetje snap hoe die in elkaar zit (A)


    Get back motherfuckerz'

    Jep.

    mee eens

    haat aan wiki
    dan flip me compu altijd als ik er op ga en ik kan der voor geen *PUUT* (ja, ik hou ook van net taalgebruik -.-' geen vieze woordjes zeggen he!! xD) aan uit.


    What would Emma do?

    is waar!
    vind ik