• Mijn crush heeft schijnbaar met iemand x_x komt mijn bf net mee aanzetten. en nu voel ik me kut en ben ik heel shaggerijnig en ik heb zin om allemaal ijs en chocolade te gaan eten maar dat doe ik niet want dan word ik dik... x_x fijn.. en ik had al zo'n kut dag.


    We can only learn to love by loving.

    Poor you! :'D


    None but ourselves can free our minds.


    Natuurlijk nooit leuk maar kan je maar twee tips geve, :')
    Get over it and eat alot of strawberries =D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (huil)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Aaah, poepie. Dat is echt niet leuk van jou crush. Maar wees blij, je hebt mij nog en je gaat binnenkort met Renée trouwen. En ik ben bijna klaar met 66(flower)


    rules don't stop me

    Ofja, ik heb eigenlijk nog maar drie regels.


    rules don't stop me

    Misschien is het een flauwe grap van haar? En anders doorzoek je zijn hyves om het uit te zoeken :Y)
    Maar het is wel stom.. eikel! gaat ie gewoon met een ander meisje!


    Als je maar een ananas hebt..

    ahw dat is echt zwaar klote. ö ga gewoon ijs en chocolade eten, en daarna flink sporten. heb jeje gedachten ook ergens anders (nerd)


    -

    Ik heb een pleister met een poesje op, moet ik die op je hart kleven? (flower)


    All was well.

    Reageer je af op een stootkussen, of boxbal. hunn ! <3

    viedeogame schreef:
    ahw dat is echt zwaar klote. ö ga gewoon ijs en chocolade eten, en daarna flink sporten. heb jeje gedachten ook ergens anders (nerd)

    en ik ben het helemaal met jac eens. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lieve Nicol.
    Wat spijtig voor je maar dat dacht ik van mijn crush ook en dat was helemaal niet zo dus geloof het nog niet voordat je het zeker weet <3
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    sterkte!


    i know you'll be my paparazzi *

    Misschien loog je vriendin :X misschien ook niet.
    Vraag het hem gewoon.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Liefje, ik heb hier ervaring mee - kijkt onschuldig naar Decoy - en geloof niet alles wat ze zeggen, ze proberen je leven zuur te maken. Horen is niet geloven, zien is geloven.

    viedeogame schreef:
    ahw dat is echt zwaar klote. ö ga gewoon ijs en chocolade eten, en daarna flink sporten. heb jeje gedachten ook ergens anders (nerd)


    Music is my fxcking drug. &#9835;