• Hoihoi :'DD

    Het is sinds ong. een maand uit met mijn vriend.. En vandaag was ik met een vriendin bij hem een film kijken [we zijn nog gewoon vrienden]. We zaten in zijn tuinhuisje, want dat was ongeveer de enige plek waar we gewoon horror konden zien.. We zaten dus op een mega-bed want dat stond er. We hadden dus 2 kussens, en 1 deken. Ik jat dus 1 kussen en ging erop zitten. Hij pakte die andere en legde die onder zijn hoofd.
    Nou, toen die film was afgelopen zaten we nog een beetje te kloten enzo met elkaar. Ik pakte zo zijn kussen voor de grap, en hield die gewoon vast. Hij wilde die pakken maar ik deed hem zo voor de grap achter mijn rug, ging hij zo gewoon op me liggen oO En ik zo: 'Ligt het lekker?' En hij zo: 'Eigenlijk wel, je bent lekker zacht' Maar, dat op zo'n toon als hij had toen hij nog met me ging en ook voor de grap op me ging liggen...
    En ook lagen we daar zo liggend te kijken, liep hij zo weg even cola pakken, strekte ik mijn benen en ging onderuit liggen, kwam hij terug strekte hij ook zegmaar zijn benen óver die van mij...

    Achja, thnx voor het luisteren naar mijn zeik-verhaal, maar ik moest het kwijt:$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Die jongen ziet jou nog graag. :]


    Let the Night embrace you

    Vraag het aan hem, dat is het enige wat erop zit.


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Vraag het aan hem, dat is het enige wat erop zit.

    Ja, maar.. Toen het uit ging was ik echt kapot, en heb hem nogal.. verrot gescholden voor álles wat ik kon bedenken. En hij zei tegen mijn BF dat hij me niet meer leuk wílde/kón vinden..
    En, ik zal het vragen als hij online komt...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hij ziet jou gewoon nog graag, misschien gewoon als vriend, maar hij ziet je nog wel graag.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    Hij ziet jou gewoon nog graag, misschien gewoon als vriend, maar hij ziet je nog wel graag.

    Hoe bedoel je die 'Hij ziet jou gewoon nog graag'?
    En, ik ga dus niet óp mijn beste vriendin liggen, dus waarom zou hij dat wel bij een van zijn vriendinnen doen?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42