• Oftewel: Dark Spider.

    Omdat ik heel graag een username wilde die iets te maken had met lotr, heb ik Griffiths veranderd in Ungoliant!

    Ungoliant is a fictional character in J. R. R. Tolkien's legendarium, described as an evil spirit in the form of a spider. She is mentioned briefly in The Lord of the Rings, and plays a supporting role in The Silmarillion. Her origins are unclear, as Tolkien's writings do not explicitly reveal her nature, other than that she is from "before the world".
    - Bron

    Om het topic nuttig te houden: Wat hebben jullie gekregen van Sinterklaas? :Y)

    Leuk!

    Ik heb niks gekregen bij Sinterklaas, ik krijg pas iets met Kerstmis.


    16 - 09 - '17

    Aah je bent de mams van Shelob. Heel eng, maar wel een superfancy naam.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Leuke username (:

    Ik kreeg een boek van Gone en nu heb ik die serie compleet ;3

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 13:56 ]


    26 - 02 - '16

    Omgomgomg, ik zie dat vieze beest al meteen voor me. Mooie naam, alleen de drager ervan is een ander verhaal :'D

    En nee, wij vieren dat niet echt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niet een beet wat ik graag tegen zou willen komen!

    Ik heb een koptelefoon en een poster van LotR/Hobbit gekregen! Het is een kaart van Middle Earth tot en met het noorden van Rohan zeg maar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leuke naam.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Super naam! Ik houd van LOTR namen, hehe. Mij volgende is er wellicht weer een. ^^ ik heb trouwens niets voor mezelf gekregen, omdat mijn kerst duurder is, maar voor ons allemaal hebben we een iPad gekregen. Dat is echt super, hele.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:10 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bedankt iedereen ^.^

    GrumpyCat schreef:
    Leuke username (:

    Ik kreeg een boek van Gone en nu heb ik die serie compleet ;3


    Oeh Gone is echt heel leuk! Ik wil de boeken ook nog graag in huis hebben (:

    OutlawQueen schreef:
    Niet een beet wat ik graag tegen zou willen komen!

    Ik heb een koptelefoon en een poster van LotR/Hobbit gekregen! Het is een kaart van Middle Earth tot en met het noorden van Rohan zeg maar.


    Wallace schreef:
    Omgomgomg, ik zie dat vieze beest al meteen voor me. Mooie naam, alleen de drager ervan is een ander verhaal :'D

    En nee, wij vieren dat niet echt.


    Ik zou d'r ook liever niet tegenkomen, nee (;