• Zoals de meesten van jullie misschien al weten, ben ik een Taylor Lautner-verslaafde. Voor degenen die dat nog niet wisten, dan weet je het nu.
    Ik en Nicol (Fighter) hebben samen een account waarop we een verhaal over hem schrijven, maar omdat ik mezelf ook graag onafhankelijk stel, en Nicol ook een eigen serie heeft, wil ik ook een eigen serie over hem. Nu had ik wel een idee, maar ik weet eigenlijk helemaal niet of jullie quizlet-kinderen dat idee ook zo leuk gingen vinden.
    Komtie.
    2015. Taylor Lautner en Selena Gomez, allebei 23, zijn ondertussen al een dik jaar getrouwd. Helaas loopt hun relatie de laatste tijd niet echt op rolletjes, en omdat de managers van Taylor en Selena het niet zien zitten om enorm veel pers op hun dak te krijgen, sturen ze de twee naar een huwelijkstherapeute, de o-zo prachtige Valerie. Valerie is 20, net afgestudeerd en een succesvolle huwelijkstherapeute.
    Totdat ze een verhouding krijgt met een van haar patiënten, Taylor Lautner.

    Lees en reageer
    :Y)


    Edit: Willen jullie hem alsjeblieft maken? Ik doe er heel hard mijn best op, maar iemand lijkt hem te lezen. Er zijn 11 delen, dus zo veel is het nog niet om te lezen. Het twaalde deel wordt er snel op geplaatst.
    Thank you guys:Y).

    PS. Ik wilde eigenlijk reclame gaan maken, maar omdat ik er al een topic over heb vond ik het net zo'n goed idee om deze te updaten. Dus hierin staat eigenlijk de reclame.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 13:44 ]


    rules don't stop me

    Doen! :]


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Doeeeeen, zeg maar als je deel 1 hebt gemaakt, dan lees ik hem. :9~

    Bumblebee schreef:
    Doeeeeen, zeg maar als je deel 1 hebt gemaakt, dan lees ik hem. :9~


    Doe ik :'D.
    En als jullie toevallig titels weten, die zijn altijd welkom!


    rules don't stop me

    our love was a fairytale? :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Doen/Niet doen.

    Titel:
    Save the marriage
    Just Married
    One Year Anniversary


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Bedankt voor de leuke ideeën alvast :'D


    rules don't stop me

    Doooeeen (y)
    en ik weet geen titel x.x
    of je kan doen, zoals ik overal voorstel gewoon iets uit een liedje nemen ;D

    Doen!^^
    Titel:
    (My) Valerie.
    Married for a therapist.
    Geen idee, mijn inspiratie wordt door de examens beïnvloed oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hoe zit het met Taylor die wegvlucht en in een flatje terechtkomt en dan iets krijgt met zijn terughoudende buurmeisje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bluh schreef:
    Hoe zit het met Taylor die wegvlucht en in een flatje terechtkomt en dan iets krijgt met zijn terughoudende buurmeisje.

    Dat idee heb ik geprobeerd, maar het lukte niet. En toen schoot dit ineens te binnen en dat vond ik wel leuk:9~


    rules don't stop me

    Jools schreef:
    (...)
    Dat idee heb ik geprobeerd, maar het lukte niet. En toen schoot dit ineens te binnen en dat vond ik wel leuk:9~

    Tssss, ik help je nooit meer met inspiratie. :8

    Maar wel leuk idee dit :Y).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bumblebee schreef:
    Doeeeeen, zeg maar als je deel 1 hebt gemaakt, dan lees ik hem. :9~


    I found myself in Wonderland.

    Tranquillity schreef:
    Doen!^^
    Titel:
    (My) Valerie.
    Married for a therapist.
    Geen idee, mijn inspiratie wordt door de examens beïnvloed oO

    I like My Valerie.
    Nederlandse titels vind ik trouwens ook leuk:9~


    rules don't stop me

    Het eerste deel.


    rules don't stop me

    Doen. Ookal ga ik 'm niet lezen, ik vind hun niks. Sorry. :X


    -